וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מאוכזבת מאיבוד היתרון. לם: "ספגנו גול של גן ילדים"

המלאבסים מתוסכלים מהקאמבק של הפועל חיפה מ-2:0 ל-2:2. מחמאות לטוקלומטי למרות ההחמצות: "יודעים מה יש לנו בידיים". זרגרי: "צריך להשאיר מאחור את מה שהיה בחיפה"

הפועל חיפה - מכבי פתח ת קוה 2:2/ספורט1

מכבי פתח תקוה סיימה באכזבה גדולה את משחק ה-2:2 אתמול (שבת) נגד הפועל חיפה בסמי עופר. השחקנים של בני לם כבר הוליכו 0:2 ונראו מצוין בעיקר במחצית הראשונה, אך הרבו להחמיץ שוב ושוב ובסופו של דבר ספגו שני שערים וסיימו את המשחק עם נקודה אחת בלבד.

עידן טוקלומטי הצעיר, שכבש אמש את שער הבכורה שלו בליגת העל, יכול היה לסיים עם שלושער את המחצית הראשונה אך הוא הרבה להחמיץ וסיים את המשחק עם שער אחד בלבד. למרות ההחמצות בפתח תקוה החמיאו לטוקלומטי והביעו שביעות רצון ממשחקו. "הדבר הכי מעודד זה שעידן מגיע למצבים, עם קצת שקט ועוד קצת ניסיון, גם הכדורים האלה ייכנסו פנימה. אנחנו לגמרי סומכים עליו ויודעים מה יש לנו בידיים", אמרו בקבוצה בסיום המשחק.

עידן טוקלומטי שחקן מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
"יודעים מה יש לנו בידיים". טוקלומטי/מאור אלקסלסי

"סיימנו את המשחק בהרגשה לא טובה, בתחושה מבאסת", סיכם המאמן בני לם בסיום. "אחרי שאתה מוביל 0:2, החצי הראשון היה צריך להיגמר ב-0:4 לפחות. הגענו למצבים של טוקלומטי מול השוער לבד, אבל זה הכדורגל. ברגע שספגנו את השער המצמק ל-2:1 במצב נייח בקרן, הרגשתי כבר שהלכנו אחורנית והפועל חיפה קיבלה עידוד מזה. עשיתי כמה חילופים והפעם זה לא צלח, בסוף היה מגיע להפועל חיפה להשוות. הגול השני שקיבלנו, כששחקן שלהם עובר גם את המגן וגם את הבלם ומוציא רוחב, זה גול של גן ילדים. כנראה שבשבילנו גם לשחק לחץ וגם לשמור 90 דקות זה קצת בעייתי כי זה רק מחזור שני".

לם נשאל האם הוא מרוצה משתי תוצאות התיקו לפני היציאה לפגרה והשיב: "אחרי שאני מוביל 0:2, קשה להגיד שאני מרוצה, אבל אם היית אומר לי לפני המשחקים האלה, אז הליגה היא בסך הכל שוויונית ונעשה הכל כדי להראות שאנחנו לא פראיירים ואנחנו די מרוצים מהקבוצה שלנו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עומר גולן מנהל מקצועי מכבי פתח תקוה עם המאמן בני לם. מאור אלקסלסי
קשה להיות מרוצה. בני לם עם עומר גולן/מאור אלקסלסי

"אני חושב שהעונה הזאת היא קריטית עבורי כמו כל עונת כדורגל", הוסיף הקשר אביאל זרגרי שנכנס כמחליף במשחק, "זה מתחיל מהאימונים וכל אימון הוא חשוב. מהרגע הראשון שבני לם התקשר אליי ואמר לי שהוא מאמין בי, קיבלתי החלטה להגיע לפה בלב שלם והרגשתי שאני צריך לחזור למסלול ולחזור לשחק".

זרגרי נשאל על השנים הקודמות שבהן פחות בא לידי ביטוי והוסיף: "מה שהיה בחיפה, אני חושב שאני צריך להשאיר מאחור. אני חושב שלטוב ולרע אני אחראי היחידי על הקריירה שלי. לא מאמנים, לא שחקנים ולא שום דבר אחר, אך ורק אני. קצת פחות הלך במכבי חיפה, רק אני אחראי לזה וזהו".

איברהים ג'אבר ואנאס מחמיד לא נכללו בסגל בשל פציעות ובקבוצה ינצלו כעת את פגרת הנבחרות כדי לחזור עם סגל מלא למחזור השלישי מול מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully