וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני ריינה שיבחו את גד עמוס: "לא ברור לנו איך הוא לא בנבחרת"

קבוצתו של מימר לא הפסידה גם להפועל באר שבע וצברה נקודה יקרה: "לא נפלנו מהם בחלקים גדולים במשחק". השוער שהצטיין זכה למחמאות: "שמחים מאוד שהוא איתנו"

תקציר: בני ריינה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

שביעות רצון גדולה נרשמה בקרב אנשי מכבי בני ריינה בסיום משחק התיקו 1:1, אמש (שבת) נגד הפועל באר שבע. הגרלת משחקי ליגת העל קבעה שריינה תפתח עם שני משחקים שנראו קשים מאוד על הנייר, נגד מכבי נתניה בחוץ ונגד הפועל באר שבע בבית, כך שאפשר בהחלט להבין את השמחה אחרי שתי הנקודות היקרות שצברה הקבוצה בשני המשחקים האלו.

"שיחקנו טוב מאוד והגענו לעוד הזדמנויות להכריע את המשחק", אמר גורם במועדון. "לא נפלנו מהפועל באר שבע בחלקים גדולים של המשחק ואין ספק שמדובר בנקודה יקרה מאוד עבורנו". לצד שביעות הרצון ממשיכים בצוות המקצועי בנסיונות לצרף שחקן או שניים נוספים לסגל, כאשר עיקר המאמצים מתרכזים במציאת שחקן כנף זר ובעוד בלם או קשר ישראלי.

אנטוניו ספר הפועל באר שבע לצד גד עמוס שוער מכבי בני ריינה. קובי אליהו
הציל שערים בטוחים, נותר מחוץ לסגל הנבחרת. עמוס/קובי אליהו

בריינה הצטערו על שער השוויון המהיר שספגה הקבוצה, דקה אחרי שקייס גאנם, עם שער בכורה במדי ריינה העלה את הקבוצה של שרון מימר ליתרון. השוער גד עמוס הציג יכולת נפלאה והציל את ריינה מספיגה של שלושה שערים לפחות, ושוב שאלו בקבוצה איך זה קרה שהוא לא זומן לסגל נבחרת ישראל, שמתכנסת לצמד המשחקים נגד רומניה ובלארוס. "גד עמוס שוער מצוין, והוא פתח את העונה בכושר טוב מאוד", אמרו בריינה, "לא ברור לנו איך הוא לא זומן לסגל הנבחרת, אבל בכל מקרה אנחנו מאוד שמחים שהוא איתנו העונה".

"יש פה קבוצה מעניינת, עם שחקנים טובים", אמר הקשר רועי שוקרני בסיום. "חסר לנו טיפה עומק והלוואי ונפתיע. צריך לראות איך קצב צבירת הנקודות שלנו ימשיך. נתקדם ממשחק למשחק ואני בטוח שנעשה עונה יותר טובה מהשנה שעברה. עמדנו יפה מול באר שבע וסגרנו אותם ועם טיפה יותר אומץ, יכולנו גם לקחת שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully