וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סון: "סולומון הפך את השער שלי למושלם. הפס שלו היה פנטסטי"

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 13:32

כוכב ה-2:5 על ברנלי פירגן לישראלי. בתקשורת האנגלית מחמיאים ("בדרך לטופ") ומעריכים: הקליק שנוצר עם החלוץ ישאיר אותו בהרכב

תקציר: מנור סולומון בישל פעמיים, טוטנהאם הביסה 2:5 את ברנלי/ספורט1

טוטנהאם נראית מצוין בפתיחת העונה בפרמיירליג, ולמרות ששחקנים כמו ג'יימס מדיסון וסונג יונג מין הם האחראים העיקריים לכך, גם למנור סולומון יש חלק. אתמול (שבת) פתח שחקן הכנף הישראלי לראשונה בהרכב הקבוצה בליגה, וכיכב עם שני בישולים ב-2:5 על ברנלי, שהיה הניצחון השלישי ברציפות של התרנגולים.

בסיום המשחק, גם יונג מין סון פירגן לישראלי. "הפס של מנור בשער הראשון היה פנטסטי, הוא הפך את השער הזה למושלם. היה לי קצת מזל שזה נכנס, אבל זה נראה ממש טוב", אמר החלוץ.

ובזמן שאת רוב המחמאות גרפו סון ומדיסון, בתקשורת האנגלית לא היו יכולים להתעלם גם מסולומון שהציג יכולת מצוינת באגף שמאל. באתר "איוונינג סטנדרד" העניקו לסולומון ציון 8 מתוך 10 וכתבו: "פתח היטב, ועלה למשחק בניסיון לעשות רושם. ובכן, הוא הצליח בגדול. אחר הצהריים היוצא מהכלל של הישראלי הסתיים עם שני בישולים".

גם באתר "פוטבול לונדון" נתנו לסולומון ציון 8. "הגיב היטב להזדמנות שניתנה לו, והוכיח לספקנים שהוא מסוגל להיות שחקן הרכב בקבוצה. הציק ללא הפסקה להגנה של ברנלי".

יונג מין סון לצד מנור סולומון עוד שער של טוטנהאם. רויטרס
החיבור עם סון משחק לטובתו. סולומון עם החבר החדש לצמד/רויטרס

סון מדבר על החיבור עם סולומון

יונג מין סון מתראיין אחרי השלושער בניצחון טוטנהאם על ברנלי/ספורט1

באתר "TBRFootball" ציינו ש"מלבד הבישולים, סולומון רשם משחק שלם, עם סטטיסטיקות מרשימות. הוא רשם חמש מסירות מפתח, הכי הרבה בקבוצה. כבר ראינו בעונה שעברה מה סולומון מסוגל לעשות בפרמיירליג, כשהוא הרשים במדי פולהאם. עכשיו נראה שהוא בדרך להפוך לשחקן מהטופ העולמי בטוטנהאם. זה יוצא מהכלל בהתחשב בכך שלא עלה לקבוצה אפילו פאונד אחד, והגיע בהעברה חופשית".

ב"סקיי" העריכו שסון וסולומון שהראו ניצנים של חיבור מיוחד, יפתחו בהרכב גם במשחק הליגה הבא. "סון השתלב נפלא עם סולומון, שהשתלט על העמדה הקודמת של סון היטב, ויצר הכי הרבה מצבים במשחק. נראה שגם אחרי פגרת הנבחרות, פוסטקוגלו ישמור על השילוב הזה בהרכב".

אגב, לא כולם התלהבו מהמשחק של סולומון. באתר "90MIN" הסתפקו בציון 6 בלבד לישראלי, הנמוך ביותר מבין שחקני ההתקפה של טוטנהאם. "הוא בישל פעמיים בהופעת הבכורה שלו בהרכב, אבל היה מסוגל להרבה ויתר. המסירות שלו וקבלת ההחלטות שלו היו גרועות לעיתים קרובות מדי", נימקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully