וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצאת חמד ופאון הייתה איתות. הפועל באר שבע תפעל לשחרורם?

3.9.2023 / 6:35

השניים שנותרו מחוץ לסגל מול ריינה מועמדים לעזיבה במקרה ששבירו או זר נוסף יגיעו עד סגירת החלון. בקבוצה מנסים להרגיע את גזרת ספורי-פטרסון, ויוצאים מהתיקו בתחושות מעורבות

תקציר: בני ריינה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

תחושות מעורבות בהפועל באר שבע אחרי התיקו אמש (שבת) מול בני ריינה בחוץ. מצד אחד הגיעה הקבוצה להרבה מצבים ולפרקים שיחקה כדורגל איכותי. מצד שני היא ספגה בצורה לא אופיינית שער מכדור קרן וכבר בתום המחזור השני, איבדה שתי נקודות.

בקבוצה היו מעודדים מצד אחד מהחזרה המהירה עם השער של אלון תורג'מן אחרי הפיגור, אבל גם מאוכזבים שלא ידעו לנצל בעיקר את רבע השעה האחרונה בה הייתה הקבוצה עמוק בתוך הרחבה של גד עמוס והגיעה לשלל מצבים טובים. כך או אחרת התחושה היא שהפועל באר שבע משתפרת משבוע לשבוע ושכאשר ישובו הפצועים ויוכנס אנדרה פוקו לכושר גופני, תהיה תחרות בריאה על ההרכב והקבוצה תהיה צמודה למאבק האליפות.

כריסטופר פטרסון הפועל באר שבע לצד סמביניה מכבי בני ריינה. קובי אליהו
בקבוצה מאמינים: בהמשך זה ייראה הרבה יותר טוב. פטרסון אתמול/קובי אליהו

האזינו: יניב טוכמן על התיקו של הפועל באר שבע

למשחק אתמול לא זומנו תומר חמד ואדריאן פאון. שניהם קיבלו איתות מקצועי מאליניב ברדה אחרי שלא היו מספיק טובים באימונים, אבל היה כאן משהו יותר עמוק. לחלון ההעברות נותרו שבועיים וחצי ואם הפועל באר שבע רוצה לבצע מהלכים כמו צירוף איתמר שבירו או שחקן זר, זה חייב לבוא על חשבון אחד מהם או אפילו שניהם. בשלב הזה טרם הלכו במועדון למהלך דרמטי, אבל שום דבר אינו נפסל מראש.

בסיום המשחק ניסו בקבוצה להרגיע את הרוחות הסוערות בין כריס פטרסון לרמזי ספורי. פטרסון כעס על כך שספורי צעק עליו כי בעט ולא מסר לו והשניים החליפו מילים קשות. במועדון דרשו מהם להפסיק זאת והשניים נרגעו בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully