וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי תקף: "הליגה הספרדית לא אטרקטיבית, השופטים הורסים אותה"

חלוץ ברצלונה העביר ביקורת על השיפוט ב"לה ליגה": "לא ציפיתי שקבוצות בספרד יהיו כל כך הגנתיות". וגם: מהם הרגעים הכי קשים לכדורגלן

חגיגה אנגלית: צפו בכל שערי היום מהמחזור הרביעי בפרמיירליג (2.9)/ספורט1

חלוץ ברצלונה רוברט לבנדובסקי תקף בריאיון את הליגה הספרדית ואת השיפוט בה במהלך ריאיון שערך בשידור חי בפולין. מאמן בארסה צ'אבי ריצה לאחרונה עונש הרחקה של שני משחקים בגלל התפרצות על השופטים במהלך 0:0 עם חטאפה. גם פרנקי דה יונג הביע ביקורת על השיפוט בגלל בזבוזי זמן אחרי משחק שנמשך 116 דקות.

לבנדובסקי הצהיר ואמר דברים די חריפים: "לה ליגה לא מספיק אטרקטיבית והתקפית. השופטים הורגים את הליגה". לדברי החלוץ הפולני, "לא ציפיתי שקבוצות הליגה הספרדית יהיו כל כך הגנתיות בסגנון הכדורגל שלהן".

רוברט לבנדובסקי ברצלונה. רויטרס
"לפעמים בכדורגל, 15 הדקות האחרונות הן הכי קשות לשחקן". לבנדובסקי/רויטרס

לבנדובסקי לאחרונה נראה רחוק משיאו, והעונה כבש רק פעם אחת בשלוש הופעות. את השער היחיד שכבש דחק מקרוב מול שער ריק בניצחון החשוב מול ויאריאל (3:4) אחרי שבעיטה של לאמין ימאל בן ה-16 נעצרה בקורה והפולני דחק את הריבאונד מקרוב. כשנשאל על ילד הפלא של לה מאסיה, לבנדובסקי היה מלא שבחים אך דרש שהכדורגל "צריך לתת לו להיות צעיר". לדבריו, "כמה שחקנים התחילו כל כך צעירים ועדיין היו חזקים בשנות השלושים לחייהם?".

כיום, בגילן 35, לבנדובסקי עדיין מופיע בטופ אבל לא דומיננטי כמו שהיה לפני קטאר 2022, כאשר הוא כבש 18 שערים ב-19 משחקים לאחר שהשלים מעבר של 50 מיליון יורו מבאיירן מינכן לברצלונה.

כעת כבר ישנם דיווחים לפיהם בארסה תנסה למכור אותו ב-40 מיליון יורו לקבוצה מערב הסעודית. לאחר שחשף כי יחליט אם לפרוש מנבחרת פולין לפני אליפות אירופה הבאה, ציין לבנדובסקי כי "לפעמים בכדורגל, 15 הדקות האחרונות הן הכי קשות לשחקן. בדקות האלה העייפות נכנסת לתמונה, וצריך להשקיע הרבה מאמץ כדי להישאר באותה רמה".

היום (ראשון) לבנדובסקי צפוי לפתוח מול אוסאסונה במה שיהיה המשחק האחרון של בארסה לפני פגרת הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully