וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זברב ואלקראס עלו לשמינית הגמר בארה"ב, מדבדב ניצח והקניט

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 19:15

הגרמני ניצח 7:6 (2), 6:7 (8), 1:6, 1:6 את דימיטרוב, הספרדי גבר 2:6, 3:6, 6:4, 3:6 על אוונס. הרוסי ממשיך את ה"רומן" עם הקהל בניו יורק

כתבת שרון דוידוביץ' על דניאל פרץ בבאיירן מינכן/ספורט1

משחקי הסיבוב השלישי בארה"ב הסתיימו הלילה (בין שבת לראשון), וסגרו סופית את תמונות שמינית הגמר. בגברים קרלוס אלקראס הצליח לגבור על דן אוונס אחרי שאיבד מערכה, ובנשים הייתה זו ארינה סבאלנקה שהעפילה לשלב הבא בצורה חלקה.

משחקי שמינית גמר הגברים:
קרלוס אלקראס - מתאו ארנאלדי
יאניק סינר - סשה זברב
אלכס דה מינור - דניל מדבדב
אנדריי רובלב - ג'ק דרייפר
פרנסיס טיאפו - רינקי הייקאטה
בן שלטון - טומי פול
טיילור פריץ - דומיניק שטריקר
נובאק דג'וקוביץ' - בורנה גוג'ו

משחקי שמינית גמר הנשים:
איגה שביונטק - ילנה אוסטפנקו
קרוליין ווזניאקי - קוקו גוף
סורנה קריסטאה - בלינדה בנצ'יץ'
קרולינה מוחובה - שיניו וואנג
פייטון סטרנס - מרקטה וונדרושובה
מדיסון קיז - ג'סיקה פגולה
אונס ג'אבור - קינוון ז'נג
ארינה סבאלנקה - דריה קסטקינה

הטניסאי הספרדי קרלוס אלקראס. רויטרס
לא נכנע. אלקראס/רויטרס
סשה זברב, טניסאי גרמני. רויטרס
חוזר לעצמו לאט לאט. זברב/רויטרס

גברים

המדורג 1 קרלוס אלקראס אומנם איבד מערכה ונאבק במשך 3:10 שעות מול דן אוונס, אבל השלים 60 ווינרים מול יריבו, כולל נקודה אחת שגרמה לאוונס להשליך את המחבט בתסכול אחרי שהספרדי הגיע לכדור בלתי אפשרי וזכה בנקודה מרהיבה. אלקראס, שאיבד את ההגשה פעמיים אבל שבר 6 פעמים את יריבו, יפגוש בשמינית את מתאו ארנלדי האיטלקי (62 בעולם), שגבר על המדורג 16 קמרון נורי.

דניל מדבדב (3), אלוף 2021 והמדורג ראשון בעולם לשעבר, עלה גם הוא לשמינית הגמר אחרי שגבר 2:6, 2:6, 6:7 (6) על סבסטיאן באאז הארגטינאי, שנעצר אחרי 12 ניצחונות רצופים. מדבדב שחזר מפיגור 5:2 לניצחון בשובר שוויון במערכה השלישית, המשיך את הטראש טוק עם הקהל האמריקאי בניו יורק, במה שכבר הופך למסורת. "תודה לכל האוהדים שצעקו ושרקו לי בוז. יש בחור אחד בקהל, לא יודע אם הוא נשוי, אבל אשתו לא הולכת לישון הלילה כי כנראה שהוא ימשיך לצעוק 'ואמוס' עד השעות הקטנות. אני מרחם עליו".

סשה זברב (12) שרד משחק מאתגר מול גריגור דימיטרוב, וגבר עליו 7:6 (2), 6:7 (8), 1:6, 1:6 בדרך להעפלה רביעית ברציפות לשמינית הגמר בארצות הברית, שם מצפה לו משוכה גבוהה נוספת בדמות מפגש עם יאניק סינר (6), שניצח 3:6, 6:2, 4:6, 2:6 את סטן ואוורינקה.

ג'ק דרייפר הבריטי (123 בעולם) עלה לראשונה בקריירה לשמינית גרנד סלאם, אחרי שגבר 4:6, 2:6, 6:3, 3:6 על מייקל מו האמריקאי שעלה מהמוקדמות. הוא יפגוש את אנדריי רובלב (8 בטורניר), שניצח 6:3, 3:6, 1:6, 5:7 את הצרפתי ארתור רינדרקנש (73 בעולם). רובלב, בפעם החמישית בקריירה בשמינית בניו יורק, השלים את הניצחון רק אחרי נקודת המשחק הרביעית, ואחרי שגם גבר על מונפיס בדרך, יגיע עם הרבה ביטחון ותקוות לשלב הבא.

הקסם של אלקראס

הטניסאית האמריקאית מדיסון קיז. רויטרס
שוב היא כאן. קיז/רויטרס
אונס ג'אבור, טניסאית טוניסאית. רויטרס
כמעט הפסידה, ואז התעשתה. ג'אבור/רויטרס

נשים

ארינה סבאלנקה (2) השלימה ניצחון קליל על קלרה בורל הצרפתייה (62 בעולם), כשהביסה אותה 1:6, 1:6 תוך שעה. "לאן את ממהרת?", נשאלה המנצחת בסיום, וענתה בחיוך: "לארוחת צהריים, אני חייבת לאכול". סבאלנקה, שביונטק ודג'וקוביץ' הם הטניסאים היחידים בסבב שהגיעו לשבוע השני בכל ארבעת הגרנד סלאמים השנה. בשמינית היא תפגוש את דריה קסטקינה.

ג'סיקה פגולה (3) עלתה אף היא שלב, אחרי שגברה 4:6, 6:4, 2:6 על אלינה סביטולינה (26). אונס ג'אבור (5) רשמה קאמבק מול מארי בוזקובה הצ'כית (31) וניצחה אותה 7:5, 6:7 (5), 3:6, במשחק בו כבר הייתה במרחק של שתי נקודות בלבד מהדחה.

מדיסון קיז (17) עלתה בפעם השישית בקריירה לשמינית בפלאשינג מדו (ופעפ ראשונה מאז 2019), עם ניצחון 7:5, 2:6, 2:6 על לודמילה סמסונובה. היא הפכה לאמריקאית הפעילה השנייה בלבד עם 100 ניצחונות גרנד סלאם בקריירה (לצד ונוס וויליאמס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully