וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שילוב של שירר, הנרי ורוני": באנגליה מהללים את פרגוסון

חלוצה בן ה-18 של ברייטון הפציץ שלושער ב-1:3 על ניוקאסל וזכה להשוואות מחמיאות במיוחד: "אם קאיסדו עלה 115 מיליון ליש"ט, צ'לסי תשלם עליו בקיץ 300 מיליון ליש"ט". וגם, השיאים שהשווה והמחמאות שסחט מדה זרבי ורדנאפ

תקציר: ברייטון - ניוקאסל 1:3/ספורט1

ברייטון של רוברטו דה זרבי הפכה בעונה שעברה לאחת הקבוצות המלהיבות בפרמיירליג. עם כדורגל התקפי וסוחף, השחפים סיימו במקום השישי עם העפלה היסטורית לליגה האירופית ואחרי שני ניצחונות 1:4, הקבוצה של המאמן האיטלקי רשמה הפסד 3:1 לווסטהאם שהרגיע את הרוחות.

אתמול (שבת) ברייטון אירחה את ניוקאסל, מי שהפכה לקבוצה העולה של הכדורגל האנגלי, לקרב המפתיעות של העונה שעברה, והשיגה 3 נקודות משכנעות במיוחד עם 1:3 על המגפייז כשאוון פרגוסון בן ה-18 כבש שלושער מול שער מצמק של קאלום ווילסון שלא הספיק לקבוצה של אדי האו.

החלוץ האירי הצעיר כבר הפך למבוקש בקיץ האחרון בקרב קבוצות העל של הפרמיירליג כשלפי דיווחים בממלכה, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם סימנו את הכובש המצטיין של השחפים שעם השלושער נגד ניוקאסל, השווה ושבר לא מעט שיאים.

פרגוסון הפך לשחקן הרביעי בתולדות הליגה לכבוש שלושער בגיל 18 או פחות מזה, כאשר לפניו היו רק כריס בארט וויליאמס, רובי פאולר ומייקל אואן שעשה זאת 3 פעמים עד שחגג 19. בנוסף, האירי הצעיר הצטרף לססק פברגאס כשחקן הזר בפרמיירליג הצעיר ביותר שהיה מעורב בלפחות 10 שערים עם 8 כיבושים ו-2 בישולים. הספרדי עשה זאת עם 5 שערים ו-10 בישולים, אך לפרגוסון יש זמן עד יום הולדתו ה-19 באמצע החודש הבא.

דה זרבי החמיא לשחקנו בסיום: "הוא שחקן שעובד קשה. תסמכו עלי, הוא עובד קשה מאוד כדי להפוך לשחקן מהטופ העולמי, לא רק בכיבוש שערים. הוא יוכל להיות אחד הגדולים בעולם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוון פרגוסון ברייטון. GettyImages
השווה שיאים והושווה לגדולים ביותר - ההתלהבות מוצדקת? פרגוסון/GettyImages

בבריטניה שיבחו את היכולת של החלוץ האירי וכבר החלו להמר היכן הוא יסיים את הקיץ הקרוב: "אם מויסס קאיסדו עלה 115 מיליון ליש"ט לצ'לסי, אוון פרגוסון יעבור אליהם בקיץ תמורת 300 מיליון ליש"ט".

ג'יימי רדנאפ, שחקן ליברפול וטוטנהאם לשעבר ופרשן "סקיי ספורטס" בהווה, המליץ לחלוץ להישאר שנה נוספת אצל ברייטון לקראת הפריצה הגדולה שתגיע בהמשך: "הוא במקום הנכון. אין לי ספק שהוא ישיג עוד דברים טובים, אבל הוא צריך להתחיל מברייטון. הוא שילוב של שירר, הנרי ורוני, יש לו הכל. הילד הזה כל כך מוכשר, יהיה לו מסע מיוחד מאוד בקריירה".

  • עוד באותו נושא:
  • ברייטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully