וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינבינדר: "לא נתנו ללחץ להיכנס פנימה, זה המפתח לעונה הזו"

הפועל תל אביב חגגה ניצחון ראשון, ולקאניס מרוצה: "שיחקנו כדורגל התקפי ואינטנסיבי". הקפטן: "יכולנו לעשות את זה מרשים יותר"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

שחקני ואוהדי הפועל תל אביב חגגו הערב (שבת) ניצחון ראשון לעונת 2023/24 כזה ששחרר הרבה לחץ אחרי הופעות לא טובות בגביע הטוטו ותיקו מאכזב מול הרכב טלאים של בני סכנין במחזור פתיחת העונה. הערב האדומים גברו 0:2 על מכבי נתניה והם עם 4 נקודות מ-6 אפשריות אחרי שני מחזורים.

המאמן המנצח, מייקל ולקאניס, אמר בסיום: "כמובן שאנחנו מרוצים, אין תחליף לניצחון. יש עוד דרך ארוכה, אבל הייתה לנו הערב הופעה מאוד טובה ששימחה מאוד את האוהדים - וזה פנטסטי. אהבתי ששיחקנו כדורגל התקפי, ניסינו לצאת קדימה, רצינו לכבוש, שיחקנו באינטנסיביות. ידענו שנתניה קבוצה שרוצה אותו דבר והתכוננו. אמרתי כל הזמן שכשחלק מהשחקנים יהיו בכשירות של 100 אחוז, נלך ונשתפר. הפגרה באה בזמן טוב, זה ייתן אפשרות לעבוד עם חלק מהשחקנים שחוזרים לכשירות".

במהלך המחצית השנייה נרשמו חילופי דברים בין ולקאניס לכמה אוהדים שישבו מאחורי הספסל שלו ולא אהבו את החילופים שלו. המאמן סיפר: "שאלתי אותם אם הם רוצים לבוא ולקבוע מה יהיו החילופים. זה היה ברגע שהיינו בלחץ, ואוהדים צריכים לתמוך בקבוצה שלהם. יש שחקנים שצריך לנהל את הזמן שלהם וזו הסיבה שהם לא משחקים 90 דקות".

שחקני הפועל תל אביב אל ים קנצפולסקי, אור ישראלוב. ברני ארדוב
קנצפולסקי וישראלוב חוגגים הערב בבלומפילד/ברני ארדוב

דן איינבינדר שכבש את השער השני סיכם: "זה ניצחון שבא עם דברים טובים, דברים שעבדנו עליהם באסיפות ובאימונים השבוע. נתניה קבוצה טובה, שיודעת מה היא רוצה מעצמה. יכולנו לעשות את זה באופן מרשים יותר, חבל שלא כבשנו עוד, אבל זה ניצחון מאוד חשוב".

הקפטן הוסיף: "אנחנו קבוצה חדשה עם שחקנים חשובים שרק עכשיו נכנסים לעניינים. ההרגשה שלי היא שבשבועות האחרונים נוצר לחץ, אבל הוא לא חדר אלינו. זה יהיה החוסן והמפתח שלנו - אם לא ניתן לרעשים להיכנס אלינו. אסור לשכוח שזו קבוצה חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully