וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "טוב שחזרנו וגילינו אופי", לם: "מצפה שנהיה יותר ווינרים"

מאמן הפועל חיפה היה מרוצה מהקאמבק של קבוצתו ב-2:2 עם מכבי פתח תקוה: "לחזור מפיגור כפול זה יפה מאוד". בן חיים: "היינו צריכים לצאת עם 3 נקודות, נקווה לא להצטער". מלמד נכנס ל-100 הכובשים בכל הזמנים של ליגת העל

הפועל חיפה - מכבי פתח ת קוה 2:2/ספורט1

הפועל חיפה פתחה נהדר את העונה עם מהפך על בית"ר ירושלים בדרך לשלוש נקודות ראשונות, אך הערב (שבת) נעצרה עם 2:2 מול מכבי פתח תקווה כשהצליחה לשוב מפיגור כפול בדרך לנקודה ביתית חשובה נגד העולה החדשה. גיא מלמד היה אחראי לשער השוויון, וזה כבר שערו השני במדי האדומים-שחורים, אחרי שכבש במחזור הפתיחה את שער השוויון נגד מחזיקת גביע המדינה, במשחק נוסף בו הקבוצה של רוני לוי חזרה מפיגור עם מעורבות של איתי בוגנים שהציג שוב יכולת טובה. המלאבסים עם נקודה שנייה אחרי ה-1:1 עם הפועל ירושלים במחזור הפתיחה.

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
"לחזור מפיגור כפול זה יפה מאוד". רוני לוי/מאור אלקסלסי

רוני לוי על החזרה מפיגור כפול והתיקו שהשיגו מול מכבי פתח תקוה: "טוב שאנחנו חוזרים ומגלים אופי. חשוב ושהחילופים שאנחנו עושים עוזרים לשחקנים. נכנסנו רע מאוד למשחק, היינו טיפה רכים ונרפים. להיות מול קבוצה מהירה כזאת בפיגור זה מסוכן. ב-2:0 זה היה חשוב מאוד לדעת לחזור. שמח בשביל הקהל שהצלחנו לחזור. אנחנו קבוצה עם הרבה שחקנים חדשים, זה יקח זמן עד שנהיה הקבוצה שאנחנו רוצים להיות. סך הכל לחזור מפיגור כפול זה יפה מאוד".

על היכולת של השחקנים והקבוצה להמשך: "אנחנו צריכים לעבוד קשה. יש הרבה מה לשפר ולתקן. השחקנים יכולים להשתפר בהרבה פרמטרים. נעבוד בזמן פגרת הנבחרות על מה שצריך".

גיא מלמד כבש מחזור שני ברציפות והגיע ל-65 כיבושים בליגת העל, במה שהכניס אותו לרשימת 100 הכובשים הגדולים בכל הזמנים של הליגה הבכירה.

בסיום סיכם את המשחק: "ההרגשה האישית טובה, להימנע מהפסד. הראינו אופי שבוע שני ברציפות. היה חשוב לנו לא להפסיד במשחק הבית, הופתעתי לטובה מכמות הקהל. הרבה בזכותם חזרנו לעניינים. אחרי השער המצמק האמונה עלתה, הרגשנו שתפסנו מומנטום טוב. נקווה במשחק הבא להשכיל להוביל ולא להיות בפיגור. אני מקווה שהברז נפתח, כל עוד זה יעזור לקבוצה זה מעולה".

עוד בוואלה!

עוד קאמבק: הפועל חיפה חזרה מ-2:0 ל-2:2 מול מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
בני לם מאמן מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
"ספגנו שערים מעמדות שהייתי מצפה שנהיה יותר ווינרים". בני לם/מאור אלקסלסי

בני לם על איבוד היתרון הכפול והנקודה השנייה לעונה: "בסוף המשחק הרגשתי שאנחנו הולכים אחורה. היינו צריכים יותר לתקוף, המשחק נפתח ואיבדנו את הניצחון. בחצי הראשון היה משחק מצוין שלנו שיכול היה להסתיים גם 0:4. באנו מול הפועל חיפה שניצחה את בית"ר 1:2, אבל לפעמים במשחק שאתה מוביל ככה יש שחקנים שצריכים בעצמם לנצח את המשחק".

על האפשרות שיעשה שינויים אחרי שתי תוצאות התיקו: "שבוע שעבר בן שהר נכנס והבקיע, אני רואה מי באימונים נראה טוב. אנחנו קבוצה שלוחצת וזה לא קל לשחק את זה 90 דקות. ספגנו שני שערים דווקא מעמדות שהייתי מצפה שנהיה יותר ווינרים".

טל בן חיים סיכם את התיקו: "עשינו מחצית ראשונה טובה, לצערי ירדנו רק ב-0:1. אחרי ה-1:2 ירדנו יותר מדי אחורה וזאת התוצאה. שער השוויון? זאת חוכמה בדיעבד שלא עשיתי עבירה שם, רציתי להימנע מזה ואני חושב שבכלל הייתה עבירה עלי קודם לכן. המשחק של היום היה טוב יותר משל שבוע שעבר. מאמן שרואה את הקבוצה שלו ככה מרוצה יותר. חבל, היינו צריכים לצאת עם שלוש נקודות, נקווה שלא נצטער על זה בסוף".

לקראת המשך העונה והמשחק הבא: "יש זמן לנוח ולהתכונן. ננסה להוציא תוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully