וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הליגה של בלינגהאם": ריאל מדריד מאוהבת, האנגלי רעד מהתרגשות

עודכן לאחרונה: 2.9.2023 / 21:38

לריאל יש כוכב חדש: דיאס טוען שהוא "יחיד במינו", אנצ'לוטי מסביר את סוד הקסם אבל יודע מי השניים "הטובים מכולם". בלינגהאם: "בחיים לא נתקלתי בדבר כזה"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - פולהאם 1:5 (שלושער לארלינג הולאנד)/ספורט1

ג'וד בלינגהאם המשיך את פתיחת העונה המרשימה שלו בריאל מדריד, כשכבש את שער הניצחון שהעניק לבלאנקוס שלוש נקודות עם 1:2 על חטאפה. האנגלי רשם הופעת בכורה ביתית בברנבאו המחודש, אבל ריאל נקלעה לפיגור מפתיע אחרי טעות בהגנה של פראן גרסיה, לפני שחוסלו השווה. בדקה ה-95 בלינגהאם כבש מקרוב אחרי השמטה של שער חטאפה דויד סוריה, והעניק לריאל ניצחון רביעי בארבעה משחקי ליגה ו-12 מתוך 12. "הליגה של בלינגהאם", קראה הכותרת ב"אס" על האנגלי, שכבר כבש חמישה שערים בארבעה מחזורים.

"יש פה חבורה מדהימה", אמר ברהים דיאס בסיום, "כמו מדריד, שיחקנו היום עד הרגע האחרון. זו הרגשה מיוחדת, לשחק שוב בבית, ועם המהפך, זה היה ערב מיוחד. יש לנו קשר מיוחד עם ג'וד על המגרש ומחוצה לו, כבר מהרגע הראשון. הוא יחיד במינו".

ג'וד בלינגהאם, ריאל מדריד. רויטרס
גם הוא מופתע. בלינגהאם/רויטרס

קרלו אנצ'לוטי החמיא גם הוא לבלינגהאם ואמר: "הוא מתחיל להתרגל לשיטה, ומתחיל להתרגל לכבוש. האיכות שלו לא מפתיעה אותנו, אני חושב שכמות השערים שלו מפתיעה, גם אותו. אנחנו מנסים ליצור שיטה שתתאים לבלינגהאם". לדבריו, "הואט בולט כי זז מצוין בלי הכדור, זו האיכות הבולטת שלו. הוא שובר את הקו של ההגנה, כי הוא לא מפסיק לזוז, ובגלל זה הוא כובש הרבה. הוא רגוע מאוד, מרוכז מאוד".

עם זאת, אנצ'לוטי הבהיר ש"מבחינתי קרוס ומודריץ' הם עדיין הכי טובים, והם ימישיכו להיות חשובים עבורנו, אף אחד בקבוצה לא משתווה לאיכות המסירה שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בלינגהאם עצמו התרגש מאוד מקבלת הפנים. "בחיים שלא שמעתי חגיגות כאלה אחרי שער", אמר הכוכב הלוהט של המוליכה, "זה היה נחמד מאוד, מיוחד מאוד, הצליל של האוהדים צוהלים. לא יודע מה עשיתי כדי לזכות באהבה הזאת מהקהל, הרגליים שלי רעדו כשהברנבאו קרא בשמי. אני תמיד אתן 100 אחוז עבור הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully