וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורי ופטרסון התעמתו לפני הסיום, ברדה: "רמזי שחקן שלנו עד שנודיע אחרת"

הקשר שהיה בדרך החוצה מהמועדון רתח על שחקן הכנף שלא מסר וצעק עליו, הדברים נרגעו רגע לפני עימות בין השניים. מאמן באר שבע: "חמד? בוחר שחקנים רק לפי החלטות מקצועיות". מימר: "עם טיפה מזל היינו מנצחים"

תקציר: בני ריינה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

אחרי הניצחון המרשים על הפועל חדרה במחזור הפתיחה, הערב (שבת) הפועל באר שבע סיימה ב-1:1 אצל מכבי בני ריינה שהשיגה נקודה שנייה העונה. האדומים התקשו לגבור על ההגנה של המארחת שהציגה יכולת טובה מול יכולת התקפית לא מספיק טובה אצל השחקנים של אליניב ברדה במשחק הראשון בו בני ריינה לא הפסידה לבאר שבע, אחרי שני הפסדים בעונה שעברה.

לפני שריקת הסיום, רמזי ספורי וכריסטופר פטרסון החליפו צעקות. הקשר שהיה בדרך החוצה מבאר שבע כעס על שחקן הכנף שבעט ולא מסר לו ופנה אליו עם צעקות ותנועות ידיים. פטרסון לא נשאר חייב וצעק עליו בחזרה. השניים התקרבו אחד לשני, אבל עצרו עצמם לפני עימות.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"צריכים לשחק אחרת מול קבוצות שמסתגרות ככה". ברדה/קובי אליהו

אליניב ברדה על תוצאת המשחק: "ספגנו גול בכדור נייח מקבוצה שלדעתי בעטה לנו לשער פעם אחת. במגרש כזה קטן, היה אסור לספוג בכלל. ידעתי שניתן את השער שלנו. אני חושב שבחצי השני היו לנו מספיק מצבים כדי לנצח את המשחק. מאכזב, כי הפעם היו לנו הרבה מצבים. פעם הבאה זה יכנס. לא חסר לנו משהו בחלק הקדמי, פשוט יותר סבלנות. לא כל אחד צריך לתת את הפס המכריע. צריכים לשחק אחרת מול קבוצות שמסתגרות ככה".

על ספורי והשחקנים בסגל: "רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע עד שנודיע דבר אחר. חמד? אני בוחר את השחקנים אך ורק לפי החלטות מקצועיות".

על המשך העונה: "כל משחק הוא סוג של מבחן. לשקוע? אנחנו צריכים לנצל יותר את המצבים שלנו. זה מבחן תמיד - לי, לשחקנים, לכולם. זה מאוד מאכזב לא לנצח, אבל מסתכלים קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. קובי אליהו
"עם טיפת מזל יכולנו גם לנצח". מימר/קובי אליהו

שרון מימר על הנקודה השנייה לעונה: "מרוצים מהנקודה. חבל שהם השוו מהר, אבל לא נפלנו וזה מראה על אופי של קבוצה. סך הכל היינו בסדר והצלחנו לנטרל את האיכות שלהם. הגענו למצבים לא רעים שעם טיפת מזל יכולנו לנצח גם. לא נהיה גרידיים, מול קבוצה עם תקציב פי כמה משלנו זאת תוצאה טובה".

על המשך העונה והרצון לא להיכנס למאבקי תחתית: "אלה 2 נקודות שגם יכולנו לצאת ממשחקים כאלה עם 0. אני לוקח משני המשחקים האלה שחיברנו קבוצה בצורה מהירה. ההרכב כמעט חדש, ועצם זה שאנחנו נראים ככה זה ההישג הכי חשוב. יכולה להיות לנו עונה טובה. אנחנו גם הגענו למצבים טובים, לא רק הם וזה יכול היה להסתיים עם ניצחון גם מהצד שלנו".

גד עמוס על ההופעה הטובה והנקודה: "שיחקנו נגד אחת הקבוצות הכי טובות בליגה. אם אגיד שאנחנו לא מרוצים מהנקודה זה לא נכון. הפועל באר שבע זאת קבוצה גדולה, כל נקודה שלוקחים מהקבוצות האלה חשובה".

על נבחרת ישראל: "להיות בסגל, גם אם המורחב זה כבוד גדול. מבחינתי להיות שוער עשירי שם. אני עובד קשה כל יום בשביל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully