וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער דרמטי לסתיו נחמני בסט. מירן, בכורה לסתיו למקין במדי שחטאר

החלוץ קיבל דקות ראשונות בליגה הסקוטית והשווה ל-1:1 מול ליבינגסטון בדקה ה-96. בלם הנבחרת חזר מפציעה ושיחק שמונה דקות כמחליף בניצחון החוץ 1:4 על מינאי בליגה האוקראינית

"מחוץ לקווים" עם לירון שרון, 31.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

סתיו נחמני חגג הערב (שבת) שער בכורה בליגה הסקוטית, כבר בהופעתו הראשונה. החלוץ שכבש במדי סט. מירן בגביע הליגה לא שותף בשלושת המחזורים הראשונים, אבל הפעם קיבל 10 דקות כמחליף מול ליבינגסטון שעלתה ליתרון בדקה ה-89, ובדקה השישית של תוספת הזמן השווה בנגיחה לאחר הכנה בראש של אלכסנדר גוגיץ' ומנע מקבוצתו הפסד ראשון העונה.

* סתיו למקין ערך הופעת בכורה רשמית במדי שחטאר דונייצק, כשנכנס בדקה ה-82 בניצחון החוץ 1:4 על מינאי. קבוצתו במקום הראשון באוקראינה עם 14 נקודות אחרי שישה משחקים. הבלם התגבר על פציעת גב אותה סחב מההפסד לטוטנהאם בהכנה וכעת יצטרף לסגל נבחרת ישראל לקראת משחקי מוקדמות היורו מול רומניה ובלארוס.

* נטע לביא שותף ל-66 דקות בתבוסה 4:0 של גמבה אוסקה נגד הוקאידו סאפורו הבוקר (שבת). הקשר הישראלי, שפתח כמובן בהרכב, ראה את התאילנדי סופאצ'וק סרצ'אט כובש צמד (13, 59) כשקים ג'ון-הי הדרום-קוריאני (89) ויויה אסאנו היפני (92) הגדילו את התוצאה לקראת הסיום. קבוצתו של לביא מדורגת במקום ה-11 מבין 18 קבוצות הליגה היפנית בתום 26 מחזורים, כאשר במאזנה 33 נקודות וסאפורו שניצחה אותה הבוקר צימקה את המרחק מגמבה אוסקה לנקודה אחת. עם זאת, עד תום העונה נותרו שבעה משחקים והישראלי וחבריו אינם בסכנת ירידה, שכן ההפרש בינם לקו האדום עומד על 16 נקודות.

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58712 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43451 משתתפים

* קני סייף (90 דקות וצהוב) ועטאא ג'אבר (63) ניצחו עם נפטצ'י באקו 0:1 בחוץ את סומגאיט של רועי קהת (64 דקות) ועלו על חשבונה למקום השלישי בליגה האזרית.

* עוד באזרבייג'אן: גלעד אברמוב שיחק 12 דקות בניצחונה הביתי של גבאלה 0:1 על זירה. אוסמה חלאילה ישב על הספסל.

* יואב הופמייסטר השלים 90 דקות בהרכב קורונה קיילצה שסיימה ב-0:0 אצל קרקוביה במחזור השביעי בליגה הפולנית ונחלצה מהמקום האחרון עם נקודה חמישית העונה.

* זיו מורגן קלוז' שיחק 16 דקות בניצחון החוץ של קלוז' 1:4 מול וולונטאר במחזור השמיני בליגה הרומנית וקבוצתו לפחות זמנית בפסגה.

יונס מלדה נכנס בדקה ה-77 והיה שותף לניצחונה השלישי ברציפות של מכלן - 0:1 ביתי על אופן במחזור השישי בבלגיה. קבוצתו התקדמה זמנית למקום החמישי.

* השוער תומר הרן ישב על הספסל של סרו לארגו בהפסד החוץ 2:0 מול דאנוביו בליגה האורוגוואית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully