וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושג סיכום: פ.ס.ז' תרכוש את קולו מואני תמורת 90 מיליון יורו

על אף הקשיים שצצו במו"מ בדקה ה-90, פרנקפורט נתנה אור ירוק למהלך והחלוץ בן ה-24 יחבור לאמבפה ודמבלה בחוליה ההתקפית המתחדשת של לואיס אנריקה, אחרי שחתם לחמש שנים

תיקתקנו, 31.8/ספורט1

למרות שנראה היה שהעסקה הגדולה של יום נעילת החלון באירופה על סף פיצוץ, היא יוצאת לפועל. פבריציו רומאנו מדווח הערב (שישי) כי רגע ללפני סגירת החלון, הושג סיכום סופי בין פריז סן ז'רמן לפרנקפורט על עסקת רנדל קולו מואני.

חלוץ נבחרת צרפת בן ה-24 יעבור לפריז תמורת כ-90 מיליון יורו, ויחתום על חוזה לחמש שנים. הוא יחבור לחוליית ההתקפה המתחדשת של הקבוצה מפריז, שכוללת בין היתר את חבריו מנבחרת צרפת קיליאן אמבפה ועוסמאן דמבלה.

בשעות הערב המוקדמות נראה היה שהעסקה עליה עמלים בפריז ופרנקפורט כבר במשך מספר ימים, תפוצץ. הוגו אקיטיקה שאמור היה לעשות את הדרך ההפוכה ולעבור לפרנקפורט, הטיל וטו על המעבר וניהל מגעים בחשאי עם קריסטל פאלאס, מה שעורר את חמתה של פ.ס.ז' ותקע את העסקה.

רנדל קולו מואני במדי פריז סן ז'רמן. אילוסטרציה, צילום מסך
ברוך הבא. קולו מואני/צילום מסך, אילוסטרציה

בסופו של דבר הושג סיכום סופי בין המועדונים, ואחרי שקולו מואני עבר בדיקות רפואיות בפריז והמתין בדריכות לבשורה המיוחלת, הוא יעבור למועדון הפאר.

קולו מואני גדל במחלקת הנוער של נאנט, וערך 79 הופעות במדי המועדון בהן הבקיע 21 שערים. במרץ 2022 עבר קולו מואני לאיינטרכט פרנקפורט והספיק לכבוש 15 שערי ליגה במדי הקבוצה הגרמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully