וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריס סלוניקי בהלם: "סורו חתם בבית"ר בזמן שהיה איתנו במו"מ מתקדם"

הקבוצה היוונית כבר התכוננה להכרזה על צירופו של הקשר, אבל בית"ר השלימה את המהלך במפתיע: "גול עצמי מפואר ומביך ביותר"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

דקות ספורות לפני שבית"ר ירושלים הודיעה על החתמתו של איסמעילה סורו, דווח בתקשורת היוונית כי אריס סלוניקי מנהלת עם הקשר משא ומתן מתקדם. כעת חושפים ביוון שאריס למעשה "המומה" ו"בהלם" מהחתימה של סורו בקבוצה הירושלמית, אחרי שלטענתה כבר הייתה בשיחות מתקדמות מאוד איתו.

"סורו חתם בבית"ר בזמן שהיה במשא ומתן מתקדם איתנו. לא ברור מה קרה שם", אמר גורם במועדון לאתר "ספורטיים". לפי דיווחים נוספים, אריס כבר האמינה שהעסקה עם סורו סגורה, ואף התחילה להתכונן להכרזה על הצטרפותו. כשהתפרסמה ההודעה לעיתונות של בית"ר ירושלים, בקבוצה היו המומים.

שחקן בית"ר ירושלים איסמעילה סורו. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ביוון קיבלו את ההודעה בהלם. סורו מוצג כשחקן בית"ר/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

"גול עצמי מפואר ומביך ביותר של אריס", לגלגו בתקשורת היוונית, ובאתר האוהדים של היריבה המושבעת פאוק חגגו: "אף יום לא מושלם ללא קצת צחוק, אז אריס ואיסמעילה סורו סידרו לנו אחד כזה".

סורו חתם היום (שישי) באופן רשמי בבית"ר ירושלים לשנתיים, עם אופציה לעונה נוספת. הקשר בן ה-25 התיר את חוזהו בסלטיק ולפי האתר הרשמי של הקבוצה מהבירה, "בחר בבית"ר על פני הצעות אחרות שהיו לו, עקב החיבור עם ראשי המועדון וכמובן שעם המאמן, יוסי אבוקסיס". סורו אמור להגיע ארצה בשבוע הבא, כאשר משפחתו תצטרף אליו בהמשך.

סורו הוא הזר השישי של בית"ר יחד עם מיגל סילבה, דני הוצ'קו, פרד פריידיי, מיירון ג'ורג' וטרזייה תומא, כאשר האחרון אינו מעוניין להישאר בישראל, ואם לא יותר חוזהו עד הלילה הוא לא יוכל למצוא קבוצה באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully