וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסעודים ממשיכים לחזר אחר סלאח, קלופ: "הכסף שלהם גורם לבעיות"

עודכן לאחרונה: 1.9.2023 / 11:57

אל-איתיפאק מוכנה לשלם 200 מיליון יורו עבור כוכב ליברפול, המנג'ר מודאג: "ההבדלים בגובה החוזים כאן ושם עצומים"

תקציר: ניוקאסל - ליברפול 2:1/ספורט1

חלון ההעברות באנגליה ייסגר הערב (שישי), והשמועות על מעבר אפשרי של מוחמד סלאח לסעודיה לא פוסקות. אל-איתיפאק מוכנה להגדיל את ההצעה שלה ל-200 מיליון יורו, כך לפי דיווחים, אולם יורגן קלופ דבק בעמדתו.

"המצב נותר כשם שהיה", אמר במסיבת העיתונאים היום. "אין מה להגיד - לא התקבלה אף הצעה, למיטב ידיעתי". לאחר מכן נשאל המנג'ר על הכסף הגדול בסעודיה ולא חסך בביקורת: "ההבדלים בין החוזים כאן והחוזים שם עצומים. זה גורם לבעיות, אין ספק בכך".

"העניין הסעודי הופך למגוחך", הוסיף לוק אדוארדס מ"טלגרף". "אם ליברפול תקבל הצעה של 200 מיליון יורו, אני חושב שהיא תצטרך לשקול אותה ברצינות. לא אופתע אם סלאח ישחק בסעודיה בעונה הבאה, הם ממשיכים להיות מאוד אגרסיביים ואמיצים".

מוחמד סלאח לצד יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
יישארו יחד גם בשבוע הבא? סלאח וקלופ/רויטרס

יש לציין שבעוד החלון באנגליה וברוב הליגות הגדולות באירופה ייסגר היום, החלון בסעודיה יישאר פתוח. "אם תהיה אופציות מעניינות, אנחנו לא מתכוונים להפסיק לרכוש במהלך ספטמבר", אמר מקור בליגה ל"מארקה". רק בפרמיירליג הוציאו יותר כסף מסעודיה במהלך חלון הקיץ. לשם השוואה, בסריה A הוציאו 841 מיליון יורו על העברות במהלך החלון, בצרפת 788 מיליון יורו, בגרמניה 729 מיליון יורו, ובסעודיה לא פחות מ-847 מיליון יורו, והארנק עוד נטוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully