וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרבים להשלמת הסגל: קייסי שפרד חתם בהפועל עפולה

עודכן לאחרונה: 1.9.2023 / 8:53

הגארד האמריקאי (29, 1.92) שהצטיין בעבר ב-VTB ובטורקיה ושיחק אשתקד בקלוז' הרומנית מצטרף לסגל הנבנה של רועי פרל בעמק. קודם לכן חתמו יאניק מוריירה וטיירן דה לאטיבודייר

"מחוץ לקווים" עם לירון שרון, 31.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל עפולה עשתה הבוקר (שישי) צעד נוסף לעבר השלמת הסגל שלה לעונה הבאה כשצירפה את הגארד האמריקאי קייסי שפרד ששיחק בעונה שעברה בבחצ'שהיר הטורקית ובקלוז' נפוקה מרומניה.

שפרד (29, 1.92) הוא בוגר אוניברסיטת לואיזינה לאפייט משנת 2016. את הקריירה המקצוענית שלו העביר במספר תחנות באירופה, החל מקספובארי ההונגרית, באטומי מגאורגיה, קייב האוקראינית שם פרץ וניז'ני נובגורוד כשרשם 15.3 נקודות ב-VTB. ההתקדמות שלו המשיכה גם בעונת 2021/22 עם 11.3 נקודות למשחק בטופאש בורסה, והוא נשאר בטורקיה כשחתם בבחצ'שהיר, אך אחרי תשעה משחקים שוחרר ועבר לקלוז' מרומניה במדיה רשם 9.9 נקודות למשחק.

הגארד האמריקאי קייסי שפרד. Kasey Shepherd, GettyImages
רקורד מעניין. שפרד/GettyImages, Kasey Shepherd

שפרד הוא הזר השלישי שחותם בסגל של רועי פרל אחרי יאניק מוריירה מאנגולה והאמריקאי טיירן דה לאטיבודייר. הסגל הישראלי כולל את תומר אסייג ולוקאס גולדנברג שעלו עם הקבוצה מהליגה הלאומית, ספנסר וייס ומוריאל לוטאטי שהצטרפו מהפועל חיפה, נועם אביבי שהגיע מהפועל אילת והצעיר ניר שפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully