וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מסרבת להיכנס למו"מ על חלאילי. אביו: "רוצים לצאת, אבל רק בהסכמה"

1.9.2023 / 8:44

הכישרון הצעיר פנה להנהלת הקבוצה והבהיר שהוא מחזיק בהצעה, במועדון הודיעו לנציגיו שלא יסכימו להיכנס למשא ומתן. במשפחתו של השחקן מנסים לשכנע את הירוקים לכל הפחות לשוחח עם יאנג בויז אך מבהירים: "לא נעשה מלחמות"

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

במכבי חיפה עסוקים בהגרלת הליגה האירופית שתיערך היום (שישי, 14:00, ספורט1), אך גם הסאגה של ענאן חלאילי מרחפת סביב המועדון. השחקן הצעיר פנה להנהלת המועדון עם מסמך מיאנג בויז וביקש מהירוקים להיכנס למשא ומתן בעניינו, אלא שבהנהלה הבהירו שהם לא מוכנים ורוצים שהשחקן יישאר בקבוצה לכל הפחות עד תום העונה.

הירוקים רוצים לשדרג משמעותית את חוזהו של הכישרון הצעיר ובו בזמן להסיר או לכל הפחות לדאוג לכך שסעיף השחרור יהיה תקף רק לקיץ הבא, בגובה של כמה מיליוני יורו. "ענאן שחקן שלנו ואנחנו רוצים לקצור את הפירות ממנו", אמרו במועדון. "כרגע לא מעניין אותנו למכור אותו והבהרנו את זה למי שצריך היטב".

ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
איך זה ייגמר? חלאילי/מאור אלקסלסי

במשפחתו של השחקן טוענים שהשוויצרים מוכנים להילחם על חלאילי ומקווים שהאלופה תהיה מוכנה להיכנס לדיונים על מחיר השחרור. "הילד רוצה להגשים חלום ולשחק בליגת האלופות", אמר אביו של השחקן מג'די חלאילי לוואלה! ספורט. "אבל נעשה את זה בהסכמה ממכבי חיפה ובצורה יפה ובמשא ומתן. לא ניפרד בריב, לא נגיע לרמות כאלה. יש לי הערכה גדולה כלפי המועדון ואני מעריך מה שהם עושים לענאן".

עורך הדין יפתח אבן עזרא מלווה את משפחת חלאילי בעניין, הן בנושא ניסיון לעזוב לקבוצה בחו"ל ואם זה לא יצליח, אז במשא ומתן מול חיפה על חוזה חדש. אבן עזרא, כך לפי גורמים המעורבים בפרטים, הונחה בשלב זה שלא לנסות להוביל לשחרור שלא בהסכמה אלא לנהל שיחות עם ראשי חיפה במטרה לשכנע אותם לנהל משא ומתן מיידי על מכירתו של שחקן הכנף המוכשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully