וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין: "יהיו שחקנים שיצטרפו לסגל לקראת הליגה ואירופה"

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה אחרי ההעפלה של הקבוצה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג: "זאת הייתה המטרה הראשונה שלי כשהגעתי לכאן"

תקציר: צלייה - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב עלתה הערב (חמישי) לשלב הבתים של הקונפרנס ליג אחרי היעדרות של שנה מהמפעל האירופי השלישי בחשיבותו. הצהובים השלימו את המשימה עם 1:1 בחוץ אצל צלייה, אך ה-1:4 בשבוע שעבר בבלומפילד הכריע את ההתמודדות עם 2:5 בסיכום שני המשחקים, ועם הכרטיס החשוב לימי חמישי בערב העונה באירופה.

זאת ההעפלה התשיעית של מכבי תל אביב לשלב בתים אירופי, לא כולל מפעל האינטרטוטו שכבר אינו קיים, כאשר לקונפרנס ליג זאת העפלה שנייה מתוך שלוש העונות בו המפעל האירופי קיים. הגרלת שלב הבתים של הקונפרנס ליג תערך מחר (שישי, 15:30, ספורט1)

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
מחצית שנייה טובה יותר שהעניקה תיקו וכרטיס לשלב הבתים./אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

רובי קין הביע את שביעות רצונו ואמר: "אנחנו ידענו שיהיה משחק קשה ושזו קבוצה קשה גם בבלומפילד ראינו את זה וידענו שהם יבואו מההתחלה לתקוף והקצת התקשנו עם זה. בתחילת 45 הדקות הראשונות התקשנו. במחצית השנייה כבר שיחקנו הרבה יותר טוב. החזקנו את הכדור כמו שדיברנו עליו לפני המשחק וזה היה הרבה יותר טוב".

המאמן האירי הוסיף: "המטרה הראשונה שלי כשהגעתי למכבי הייתה להעפיל לשלב הבתים ואני שמח שאני והצוות שלי השגנו את זה. זה היה אחרי משחקים קשים והרבה קרדיט מגיע לשחקנים. ככה זה כשאנחנו משחקים ביחד ויש לנו שחקנים איכותיים כמו גבי שעולים מהספסל ועושים את השוני".

עוד בוואלה!

האפשרויות של מכבי תל אביב בקונפרנס ליג

לכתבה המלאה
רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מרוצה מהסגל, אך מחפש עוד חיזוק. קין/אריאל שלום

על ההבדל בין המחציות אמר קין: "אמרתי להם שאנחנו לא יכולים להיות רעים יותר ממה ששיחקנו במחצית הראשונה. שאנחנו צריכים לעשות האקסטרה שלנו. ידענו שהמגרש לא הכי טוב ומעט את הכדור. בעיקר לעשות את האקסטרה וראו את זה מחצית השנייה. להניע את הכדור על הדשא במקום כדורים ארוכים לפעמים בכדורגל יש לחץ וידענו שמדובר בקבוצה טובה ומה תעשה בתחילת המשחק. במחצית השנייה עשינו כמה שינויים כולל חילופים וזה עזר".

לקראת סיום חלון ההעברות המתקרב: "יש לנו סגל בדיוק בשביל ששחקנים יעשו את השינוי כשהם עולים במהלך המשחק. ידענו שיש לנו סגל טוב וזה מה שאנחנו צריכים. שחקנים שעולים ומשנים את המשחק. לכל שחקן שנמצא בסגל יש הזדמנות לשחק. יהיו כמה שחקנים שייצטרפו לסגל וזה רק כדי לחזק את הקבוצה והסגל לקראת המשחקים בליגה ואירופה".

גבי קניקובסקי חוגג יחד עם ערן זהבי לצד יונתן כהן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
מרוצים בצד הצהוב. קניקובסקי חוגג עם זהבי וכהן/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

גבי קניקובסקי, שתוך 4 דקות מרגע עלייתו מהספסל כבש את השוויון, סיכם: "רובי לא אמר לי משהו ספציפי. כל משחק הוא אמר שצריך את כל השחקנים בסגל. במחצית קיבלנו בראש אחרי ההופעה במחצית הראשונה. הוא עשה את החילופים ואני שמח שכל מי שנכנס במחצית השנייה עשה את השינוי. דור פרץ? כל שחקן שלא משחק יש לו מחליף במיוחד במכבי תל אביב שיש לה סגל גדול. דור שחקן מצויין שפתח את העונה מצויין אבל לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה ואני שמח שהצלחנו לעמוד במשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully