וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמעט הכי גרוע שהיה יכול להיות": התגובות לבית המוות באלופות

כל ארבע הקבוצות מודאגות: בצרפת מזהירים את פ.ס.ז', ניוקאסל ב"סיוט" ודורטמונד "מיואשת". וגם: מפגשי האקסים הפיקנטיים, בראשם אלה של מילאן

"מחוץ לקווים" עם לירון שרון, 31.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

כמדי שנה וכמו בכל הגרלה, גם בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הקרובה יהיה לנו "בית מוות". פריז סן ז'רמן, בורוסיה דורטמונד, מילאן וניוקאסל ישחקו זו מול זו בבית שהוא לא רק שווה כוחות ופתוח לחלוטין בכל הנוגע למאבק על שני המקומות בשמינית הגמר, אלא גם כולל מפגשים פיקנטיים של אקסים כאלה ואחרים.

בראש ובראשונה אלה האקסים של מילאן. האחד, סנדרו טונאלי, צפוי להתקבל בתשואות בסן סירו כשיחזור עם ניוקאסל לשחק נגד הקבוצה בה החל את הקריירה. המגפייז שילמו עבורו לא פחות מ-64 מיליון יורו, דבר שאפשר להנהלת הרוסונרי, שממש דחקה את הקשר בן ה-23 החוצה, לממן את בניית הסגל. שחקן העבר השני שישוב למילאנו הוא שוער פריז סן ז'רמן ג'אנלואיג'י דונארומה, ובמקרה שלו קבלת הפנים תהיה נעימה הרבה פחות: "ג'יג'ו" נחשב למי שבגד במועדון בו גדל, כשחיכה לסיים את חוזהו כדי לעזוב בחינם לצרפת.

שחקן נבחרת צרפת לוקאס הרננדז עם אחיו תיאו. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
הפעם הם יהיו יריבים. האחים תיאו ולוקאס הרננדז/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

גם בצד של מילאן יש שחקנים שיערכו מפגשים עם קבוצות עבר: השוער מייק מניאן גדל בפריז סן ז'רמן, בעוד כריסטיאן פוליסיק שחתם בקבוצה הקיץ שיחק בעבר בדורטמונד. עוד אחד שלבש את מדי הקבוצה הגרמנית הוא עוסמאן דמבלה, שהצטרף לא מכבר לאלופת צרפת וגם הוא יפגוש את האקסית.

מעניין לא פחות הוא קרב האחים שהבית זימן לנו: המגן השמאלי של מילאן, תיאו הרננדז, יתמודד מול בלם פריז סן ז'רמן לוקאס הרננדז, עמו הוא משתף פעולה גם בנבחרת צרפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שוער פריז סן ז'רמן ג'אנלואיג'י דונארומה חוגג שער. ברני ארדוב
לא יתקבל באהבה. דונארומה/ברני ארדוב

"פריז סן ז'רמן תצטרך להיות חזקה מההתחלה", הזהירו ב"'ל'אקיפ", בעוד "לה פריזיאן" קבע: "זו כמעט ההגרלה הכי גרועה שהייתה יכולה להיות. רק שיבוץ של ריאל מדריד במקום דורטמונד מהדרג השני היה מסבך את המצב אפילו יותר".

באיטליה, פרשן "סקיי" ואקס מילאן אלסנדרו קוסטקורטה ניתח: "זו הגרלה חסרת מזל. מילאן בבית מאוד קשה, אבל אני חושב שהם מסוגלים לעבור". עמיתו בעמדת הפרשנים, פרנקו בארזי שגם הוא נחשב לאגדה במילאן, הוסיף: "זה בית מאתגר ותובעני, אבל מילאן חייבת לשאוף גבוה. נחמד לשחק נגד קבוצות חזקות. מילאן זו מילאן, אסור לשכוח מה עשינו בשנתיים האחרונות. טונאלי? היה עדיף לפגוש אותו יותר מאוחר, הזיכרון עדיין טרי ורגיש. הוא יזכה לקבלת הפנים שהוא ראוי לה".

שחקני בורוסיה דורטמונד עם דונייל מאלן. Christof Koepsel, GettyImages
גם הם מודאגים. שחקני בורוסיה דורטמונד/GettyImages, Christof Koepsel

לניוקאסל ההגרלה האירה פנים אפילו פחות, ועוד בעונת החזרה שלה לליגת האלופות אחרי היעדרות בת 21 שנים. "סיוט", הגדירו ב"סקיי" את הבית של אדי האו ושחקניו, כאשר ב-"BBC" ניתחו: "קבלת פנים מרתיעה למגפייז בחזרתם לליגת האלופות. ההגרלה כמעט ולא הייתה יכולה להיות קשה יותר, עם שלוש קבוצות שהגיעו לגמר ב-16 השנים האחרונות".

גם בגרמניה הביעו דאגה גדולה לדורטמונד: "מגה יריבות! בית קשה בצורה בלתי נתפסת, נכתב ב"בילד", שם ליקטו חלק מתגובות האוהדים ברשתות החברתיות וציינו שהקהל "מיואש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully