וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנדלמן בישל ועלה עם גנט לבתי הקונפרנס ליג, גם אבו פאני העפיל

הרכש מנתניה נכנס בדקה ה-77 ואחרי שתי דקות להכין לטיסודאלי ב-1:2 על אפואל ניקוסיה. קשר פרנצווארוש שיחק 65 דקות ב-0:3 על ז'לגיריס, פדידה נשר מהליגה האירופית עם לובליאנה

"מחוץ לקווים" עם לירון שרון, 31.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי ה-0:4 בליטא בשבוע שעבר, מוחמד אבו פאני פתח גם הערב (חמישי) בהרכב פרנצווארוש שטיילה ל-0:3 על ז'לגיריס והעפילה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, שם היא עשויה להיות מוגרלת מול מכבי תל אביב (בהנחה שתישאר בדרג השני). הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-65 ולא כבש או בישל.

* עומרי גנדלמן נכנס בדקה ה-77 ואחרי שתי דקות בישל למרוקני טאריק טיסודאלי בניצחון החוץ של גנט 1:2 על אפואל ניקוסיה. הבלגים ניצחו 0:2 במשחק הראשון והעפילו לבתי הקונפרנס ליג.

* סער פדידה ישתתף גם הוא בבתי הקונפרנס ליג, לאחר שקבוצתו אולימפיה לובליאנה סיימה ב-1:1 בחוץ מול קרבאח האזרית והודחה בפלייאוף הליגה האירופית בעקבות ההפסד הביתי 2:0 במשחק הראשון. הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-66.

* ביברס נאתכו פתח בהרכב פרטיזן בלגרד והוחלף אחרי מחצית אחת. קבוצתו, שהייתה צריכה נס של ממש בבית כדי להפוך פיגור 5:0 מול נורשלנד הדנית, הפסידה 1:0 ונותרה מחוץ לקונפרנס ליג.

טאריק טיסודאלי שחקן גנט כובש מול אפואל ניקוסיה. GEORGE CHRISTOPHOROU/AFP, GettyImages
נהנה מהבישול של הישראלי. טאריק טיסודאלי כובש לזכות גנט/GettyImages, GEORGE CHRISTOPHOROU/AFP

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

* אור דדיה נותר 90 דקות על הספסל של אברדין, שהפסידה בבית 3:1 להאקן השבדית דווקא אחרי שסחטה 2:2 בחוץ בשבוע שעבר, ונשרה מפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית אל שלב הבתים בקונפרנס ליג.

* עומר ניראון צפה מהספסל של זרינסקי מוסטאר הבוסנית בתיקו 1:1 הביתי מול לאסק לינץ, שבעקבותיו נשרו ניראון וחבריו לבתי הקונפרנס ליג אחרי הפסד 2:1 באוסטריה במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully