וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולקאניס כיכב במסע"ת: "מערכים הם רק מספרי טלפון בשבילי"

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 13:41

מאמן הפועל תל אביב: "אנשים מדברים על מערכים במקום על עקרונות המשחק. אנחנו בונים פה תרבות כדורגל וצריך יותר סבלנות"

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

בצל הביקורות ההולכות ומתחזקות בעקבות התוצאות וסגנון המשחק של הפועל תל אביב, המאמן מייקל ולקאניס ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד מכבי נתניה ביום שבת. האדומים נראו לא טוב בגביע הטוטו ולא השיגו אפילו ניצחון אחד - ובשבוע שעבר נפרדו ב-1:1 מבני סכנין שהגיעה בהרכב טלאים אחרי ששחקנים רבים לא עברו בבקרה.

"ידענו שיהיה משחק קשה, זה מחזור פתיחה", אמר ולקאניס, "לא שיחקנו בדיוק כמו שאנחנו רוצים, אבל אי אפשר לקחת מהשחקנים את המאמץ, הגישה והניסיון לנצח. ב-0:1 החמצנו הזדמנות גדולה לכבוש ואם היינו עולים ל-0:2 הכול היה נראה אחרת".

מייקל ולקאניס מאמן הפועל תל אביב. שלומי גבאי, מערכת וואלה
מטיך לסבלנות ותרבות כדורגל. ולקאניס/מערכת וואלה, שלומי גבאי

על המערך: "אמרתי בהתחלה שאני רוצה לשחק 4-3-3, אבל לאור הנסיבות, מי זמין ומי לא, היינו צריכים לעשות התאמות. היו לנו משחקים עם חמישה שחקני הגנה ששלטנו בהם, יצרנו מצבים והחמצנו. אם היינו מבקיעים ומנצחים, נושא המערך לא היה עולה עכשיו... מבחינתי מערכים זו כמו מספר טלפון, 4-3-3... 5-3-2... 5-4-1... אנשים מדברים על מערכים במקום על העקרונות של המשחק. אבל אני מבין שזה עניין שמדברים עליו ואני בסדר עם זה".

על הביקורות: "לכל אחד מגיע להביע דעה. אני יודע שאתם חושבים שאני משמיע תירוצים, אבל אני כנה. אם לא אוהבים את הכנות שלי, אני יכול להיות אדם אחר. אני מנסה להיות כנה ופתוח ולהעביר את העובדות כמו שהן. אנחנו יודעים מה אנחנו עושים ולמה אנחנו עושים - ואנחנו מרגישים בנוח עם זה. אם אנשים לא מבינים את זה, אין לי מה לעשות".

על הסבלנות: "צריך להירגע, כדורגל זה מרתון. אני מבין שלאנשים אין סבלנות, אבל לנו יש. עשינו תיקו וזה רק המחזור הראשון. אנשים ממהרים, אני מניח שאם הייתי אוהד גם אני הייתי רוצה הצלחה מיידית. אבל אנשים חייבים להיות סבלניים בנוגע למה שאנחנו בונים. כשאני מדבר על יסודות ובנייה, אני מדבר על לבנות תרבות של כדורגל, לא על מערכים - מספרי טלפון. אנחנו בונים תרבות של 'אנחנו מאמינים במה שאנחנו עושים' ובשביל זה צריך סבלנות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן הפועל תל אביב חוסה רודריגס. מאור אלקסלסי
"כולם יודעים שהעמדה החזקה שלי היא כמספר 6". רודריגס/מאור אלקסלסי

חוסה רודריגס אמר: "אני יודע שהיו 10 שנים קשות בהפועל תל אביב, אבל זה מועדון גדול והמטרה שלי היא להביא אותו חזרה למעלה. כשהגעתי למכבי חיפה המצב היה דומה, כמה שנים בלי לזכות בתואר ואז שלוש אליפויות רצופות. באתי לכאן כדי לזכות במשהו, אני ווינר באופי שלי. התפקוד שלי? יש הרבה פציעות ואם אני צריך לשחק כבלם, זה מה שאני עושה. כולם יודעים שהעמדה הכי חזקה שלי היא כמספר 6".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully