וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווזניאקי בכתה מאושר: "זה חלום שמתגשם, לא האמנתי שאהיה פה"

הקאמבק של הדנית נמשך עם ניצחון גדול על קביטובה באליפות ארה"ב: "מתה על המגרש הזה". בסיבוב הבא מחכה לה ג'ניפר בריידי

תקציר הניצחונות של קרוליין ווזניאקי, ילנה אוסטפנקו/פלייר

אחרי שלוש שנים וחצי מחוץ לסבב, קרוליין ווזניאקי חזרה - ובגדול. המדורגת ראשונה בעולם לשעבר שקיבלה כרטיסים חופשיים לטורנירי מונטריאול וסינסינטי הזכירה הלילה (בין רביעי לחמישי) נשכחות, כשהדיחה את המדורגת 11 פטרה קביטובה בדרך לסיבוב השלישי של אליפות ארצות הברית.

"זה לא יכול היה ללכת טוב יותר. זה חלום שמתגשם", אמרה הדנית בת ה-33, שבכתה מאושר אחרי ה-5:7, 6:7 (5) במגרש המרכזי. "אם הייתם שואלים אותי לפני שלוש שנים, לעולם לא הייתי מנחש שאהיה פה שוב, שאשחק שוב במגרש הזה".

ווזניאקי, שהגיעה עד גמר ארצות הברית ב-2009 ו-2014 וזכתה באליפות אוסטרליה של 2018, משתתפת בגרנד סלאם הראשון שלה מאז 2020. "אני מתה על ניו יורק", אמרה. "אני מתה על המגרש הזה. אני אוהבת כל דבר בעיר הזאת". הפעם, היא מלווה בבן זוגה ושחקן ה-NBA לשעבר דייויד לי, בבתה בת ה-2 אוליביה ובבנה בן ה-10 חודשים, ג'יימס.

יריבתה הבאה של המדורגת 623 בעולם היא שחקנית נוספת ששבה לסבב אחרי זמן רב - ג'ניפר בריידי, שפספסה שנתיים של משחקים בשל פציעות. "אני לא יודעת כמה עוד אמשיך לשחק", אמר ווזניאקי מוקדם יותר השבוע. "אני לא יודעת אם זה יהיה שנה, שנתיים או שלוש. אני לא יודעת מה יהיה בעתיד, אבל חיים רק פעם אחת, אז למה לא לנסות?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully