וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא בסדר? הוא בוכה?" כשאברהם גרנט נרדם באימון ווסטהאם

קרלטון קול, ששיחק תחת הישראלי בעונת 2010/11, חשף סיפור משעשע: "כולנו חיכינו לו שעה וחצי על הדשא. לבסוף נכנסתי לחדר שלו - החתיאר הזה ישן!"

תקציר: ברייטון - ווסטהאם 3:1/ספורט1

בקיץ 2010, אחרי הקדנציה הסנסציונית בצ'לסי וקצת פחות מעונה כמאמן פורטסמות', מונה אברהם גרנט למאמנה החדש של ווסטהאם. הישראלי חתם על חוזה לארבע עונות, אך הצליח לנצח רק שבעה משחקי פרמיירליג בעונתו הראשונה, שהיתה גם האחרונה - בסיומה, כשהפטישים נשרו לליגת המשנה, פוטר.

אברהם גרנט בימיו כמאמן ווסטהאם. Phil Cole, GettyImages
עונה לא קלה. גרנט/GettyImages, Phil Cole

אחד משחקניו שם היה קרלטון קול, שסיפר השבוע על אנקדוטה משעשעת מאותה תקופה. "בוקר אחד באימון, יום לפני משחק, כולנו היינו על כר הדשא וחיכינו למנג'ר", סיפר בפודקאסט האוהדים של ווסטהאם, Happy Hour. "כולנו תהינו, 'איפה המאמן?' היינו על המגרש, חיכינו לו. אתה חייב לחכות שהמאמן יופיע כדי שהאימון יתחיל".

אבל גרנט לא הופיע. "השעה היתה 10:30, היינו שם מאז 9:30 והמנג'ר לא נראה", הוסיף קול. "שאלתי, 'מישהו ראה אותו?' וכולם אמרו, 'כן, כן, ראיתי אותו קודם. הוא הגיע'. חשבתי לעצמי, בסדר, הוא כנראה במתחם. אולי הוא בשירותים או משלים עסקה כלשהי, אני לא יודע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

החלוץ האנגלי החליט לעשות מעשה: "בשעה 11:00 סתם התמסרנו עם הכדור, והבנו שמישהו צריך לחפש אותו. אני וג'יימס קולינס דפקנו על הדלת שלו ואף אחד לא עונה. פתחנו אותה, והחתיאר הזה ישב שם עם הראש על השולחן. חשבתי לעצמי, 'הוא בסדר? הוא בוכה או משהו כזה?' ואז אמרתי, 'המאמן! אברהם!' הוא התעורר ואמרתי לו, 'היי, כולנו בחוץ, מחכים להתאמן. כולנו מוכנים. הוא אמר, 'מצטער! מצטער!' החתיאר הזה ישן! אנחנו מוכנים להתאמן והבחור הזה ישן!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully