וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 31.8: ברקולה חתם בפ.ס.ז', פולקרוג בדורטמונד

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 23:39

החלון סוער, יממה לפני סיומו: לקראת החתמת קאנסלו, ברצלונה נפרדת מפאטי שיושאל לברייטון. לוקאקו הושאל לרומא, השדים האדומים מנסים להשלים שלוש החתמות, דין הנדרסון חתם בקריסטל פאלאס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.8/ספורט1

העברות

* עכשיו זה רשמי: רומלו לוקאקו חזר לאיטליה והפעם לרומא, שהודיעה על שאילתו מצ'לסי. הג'אלורוסי ישלמו עבורו כ-10 מיליון יורו והם יוכלו לרכוש אותו מהבלוז תמורת כ-43 מיליון יורו נוספים. כזכור, הבלגי הקיץ ניהל מו"מ עם יובנטוס - מה שהוביל למחאת אוהדי אינטר ולכך שהנהלת הנראזורי החליטה שלא להחזירו ולכך שגם אוהדי הגברת הזקנה סירבו לקבלו ואילצו גם את הנהלת יובה לוותר על צירופו.

* חיזוק מרשים לפריז סן ז'רמן: בראדלי ברקולה חתם ל-5 שנים בשורות אלופת צרפת ששילמה לליון 45 מיליון יורו עבור שחקן הכנף הצרפתי המוכשר.

* חלוץ חדש לבורוסיה דורטמונד: ניקלאס פולקרוג נרכש מוורדר ברמן תמורת כ-15 מיליון יורו וחתם עד 2026. שחקנה של נבחרת גרמניה ילבש את מספר 14 על גב החולצה הצהובה-שחורה שלו.

* לאחר שעזר להדיח את מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות, עזב פביאן רידר את יאנג בויז וחתם בראן עד 2027, תמורת 15 מיליון יורו.

* קריסטל פאלאס הודיעה על החתמתו של דין הנדרסון. השוער האנגלי עזב את מנצ'סטר יונייטד שתקבל עבורו 20 מיליון ליש"ט ויצטרף לקבוצה הלונדונית בחוזה ל-5 שנים.

* ליון הודיעה על החתמת ארנסט אפיה נואמה, חלוץ גנאי, 19, שנרכש על ידי מולנבק הבלגית מנורדסלנד הדנית, ומיד הושאל לצרפתים עם סעיף רכישה של 25 מיליון יורו.

* למרות התעניינות ממילאן ואינטר, המגן השבדי אמיל הולם (23) חתם לעונה אחת באטאלנטה כמושאל מספציה.

* לאציו צירפה בהשאלה את מתאו גנדוזי עם תום העונה עם אופציית רכישה של הקשר הצרפתי.

* וולבס שילמה 12 מיליון יורו לג'ירונה עבור הבלם האורוגוואי סנטיאגו בואנו בן ה-24.

* פורטו רכשה ב-10 מיליון יורו מפמליקאו את הכנף הספרדי איבן חיימה בן ה-22 שחתם לחמש שנים.

* הקשר האחורי טיימואה בקאיוקו בן ה-29, ששיחק כמושאל במילאן וסיים את חוזהו בצ'לסי, חזר לצרפת וחתם לשנתיים בלוריין.

* מץ שילמה 2.5 מיליון יורו לבאסטיה עבור המגן הימני קווין ואן דן קרקהוף בן ה-27, שלמרות השם ההולנדי משחק בנבחרת אלג'יריה.

* ברסט צירפה את המגן ז'ורדן אמאבי בן ה-29 שמגיע כמושאל לעונה אחת ממארסיי.

* קראמוקו דמבלה, 20, "ילד הפלא של סלטיק", שכבר בגיל 13 שיחק בקבוצת הנוער, עבר לבלקפול מהליגה הראשונה באנגליה. בשנה שעברה שיחק בברסט הצרפתית ורשם 15 הופעות.

* המגן השמאלי הצעיר לוק תומאס הושאל מלסטר סיטי לשפילד יונייטד.

קיליאן אמבפה, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
הסיפור נסגר? אמבפה/רויטרס
ז'ואאלו קאנסלו, מגן באיירן מינכן. רויטרס
יום מעניין בברצלונה. קאנסלו/רויטרס

שמועות

* באיירן מינכן ממשיכה לחפש אחר קשר אחורי חדש, ולפי "סקיי", זה עשוי להיות ז'ואאו פלהיניה. הבעיה: פולהאם דורשת לא פחות מ-93 מיליון יורו עבורו.

* "טוטומרקאטו": קיליאן אמבפה הסכים לחדש את חוזהו בפריז סן ז'רמן עד 2026, אחרי לחץ גדול של הנהלת פ.ס.ז' בראשות לואיס קמפוס. בחוזה יש סעיף - שמוגדר כאישי וג'נטלמני - שמאפשר לו לעזוב בקיץ 2024.

* מנצ'סטר יונייטד שוקלת לצרף את סרחיו רגילון, המגן השמאלי של טוטנהאם. הספרדי, שלא בתוכניות של התרנגולים ולא שיחק העונה כלל, עשוי לחזק את הסגל של טן האח לפחות עד ינואר בעקבות פציעתו לוק שואו. תחילה המועמד המוביל היה מארק קוקורייה מצ'לסי, אך הוא שיחק אתמול בגביע הליגה במדי צ'לסי ועל כן לא יוכל לעבור בינואר לקבוצה נוספת ומכאן שלצ'לסי אין אינטרס להשאיל אותו לחצי עונה במנצ'סטר.

* על פי דיווחים באיטליה, הושג סיכום בין מנצ'סטר יונייטד לפיורנטינה בנוגע לקשר האחורי סופיאן אמרבאט. המרוקני הבינלאומי אמו לחתום גם הוא מחר.

* לאונרדו בונוצ'י החליט להשיב בחיוב להצעת אוניון ברלין הגרמנית וכבר תועד בשדה התעופה בדרכו לבדיקות רפואיות וחתימה בקבוצה שתשחק העונה בליגת האלופות.

* לקראת סיום החלון, ברצלונה תנסה לסגור את עסקת ז'ואאו קאנסלו ולצרף את המגן הפורטוגלי, כמו גם את בן ארצו ז'ואאו פליקס. קאנסלו אמור לנחות היום בברצלונה, על פי הדיווחים.

* אנסו פאטי הגיע למתחם של ברייטון לקראת השלמת עסקת ההשאלה המפתיעה. שחקן הכנף בחר בשחפים בהמלצת צ'אבי ואנשי ברצלונה, לאחר שכבר עמד לחתום בטוטנהאם.

* ליברפול פנתה לבאיירן מינכן והחלה בשיחות ראשוניות בניסיון לצרף את הקשר ריאן חראפנברך, שמצדו מעוניין לעבור לאנפילד. באיירן דורשת 30 מיליון יורו, באנגליה כבר מדווחים שהוא סיכם את תנאיו באנפילד, אחרי ששוחח עם יורגן קלופ.

* כמו כן, בחלק מכלי התקשורת באנגליה מתעקשים כי קיים סיכוי שמוחמד סלאח אכן יעבור לערב הסעודית, אחרי שאל איתיחאד הגישה לליברפול הצעה בסך כ-110 מיליון ליש"ט. קלופ כבר הצהיר ביום ראשון שמבחינתו הסיפור סגור וסלאח נשאר.

* עוד אחד בדרך לערב הסעודית: אל שבאב הגיעה לסיכום עם אתלטיקו מדריד על רכישת יאניק קראסקו תמורת 15 מיליון יורו. שחקן הכנף הבלגי סיכם את תנאיו לשלוש שנים כבר לפני כמה ימים.

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

* אל אתיפאק הסעודית, קבוצתו של סטיבן ג'רארד, הגישה הצעה לג'ורג'יניו ויינאלדום, קשר פריז סן ז'רמן, שתשמח לשחררו.

* דין הנדרסון יעבור היום לקריסטל פאלאס. שוער מנצ'סטר יונייטד נרכש תמורת 20 מיליון ליש"ט ועל פי הדיווחים כבר חתם על חוזה לחמש שנים.

* דוני ואן דה בייק מסרב לעבור ללוריין הצרפתית, על אף שזו כבר סיכמה עם מנצ'סטר יונייטד על צירופו בהשאלה. ההולנדי עשוי להצטרף לריאל סוסיאדד.

* פיליפה קוטיניו צפוי לעזוב את אסטון וילה, השאלה היא רק לאן. הוא מבוקש בערב הסעודית וכן מביעות עניין בשירותיו ריאל בטיס ובשיקטאש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully