וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה מעריכים שאולרייך יפתח, מתי פרץ עשוי לשחק לראשונה?

הישראלי כבר עורך אימונים בבאיירן מינכן לצד נוייר, ב"קיקר" מדווחים שהוא צפוי לשבת על הספסל ביום שבת מול בורוסיה מנשנגלדבאך (19:30, ספורט1)

שוער באיירן מינכן דניאל פרץ מצטלם עם אוהדים במשחקו הראשון באצטדיון אליאנץ ארנה/ספורט1

דניאל פרץ לא זכה לשבת על ספסל באיירן מינכן ביום ראשון כאשר קבוצתו החדשה אירחה את אוגסבורג, מכיוון שלא נרשם בזמן בהתאחדות הגרמנית. הגעתו התעכבה בשל העובדה שביום חמישי בערב עוד שיחק עם מכבי תל אביב נגד צלייה בפלייאוף הקונפרנס ליג והמועד האחרון לרישום היה ביום שישי אחר הצהריים, אבל בשבת הקרובה הוא בהחלט יישב על הספסל במשחק החוץ נגד בורוסיה מנשנגלדבאך (19:30, ספורט1).

ב"קיקר" ובכלי תקשורת נוספים בגרמניה מעריכים שדניאל פרץ לא יעמוד בין הקורות ושיהיה זה סוון אולרייך שיעמוד משחק נוסף בשער של אלופת גרמניה, אבל אין ספק שהישראלי ייכלל בסגל ויהיה בכוננות לקראת בכורה אפשרית.

באשר למנואל נוייר שחזר לאימונים בימים האחרונים ועובד על כר הדשא ביחד עם אולרייך ופרץ, הבכורה המחודשת שלו מאז שנפצע בתאונת סקי בחודש דצמבר תהיה רק אחרי פגרת הנבחרות, ככל הנראה מול באייר לברקוזן ב-15 בספטמבר באליאנץ ארנה או אולי שבוע לאחר מכן במשחק בית נוסף שתארח באיירן מינכן נגד בוכום (23 בספטמבר).

פרץ מתאמן עם נוייר ואולרייך

ההרכבים המשוערים לפי "קיקר"

מתי פרץ עשוי לערוך את הופעתו הראשונה אם לא בשבת? מכיוון שנוייר אמור לשוב לסגל בעוד כשבועיים או שלושה אם הכל יילך כמתוכנן מבחינת הבווארים, ייתכן שפרץ יזכה לשחק בסיבוב הראשון בגביע מול פרוסן מונסטר ב-26 בספטמבר. פרץ אמנם מוגדר כרגע בגרמניה כשוער השלישי של באיירן מינכן, כל עוד לא יועדף על פני אולרייך כבר בשבת, אולם מכיוון שהאחרון כן זכה לשחק העונה, ייתכן שפרץ יקבל הזדמנות ראשונה מול הקבוצה מהליגה השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully