וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החקירה: שופט NBA ותיק נאלץ להתפטר בגלל "פרשת הטוויטר"

לאור החשד שהיה מוטה לטובת הסלטיקס ושניהל חשבון "פייק" במטרה להגן על החלטות השיפוט שלו, אריק לואיס פרש מתפקידו במקביל לחקירה

תקציר ניצחונה של נבחרת ארצות הברית 62:110 על ירדן בגביע העולם בכדורסל/AP

שופט ה-NBA הוותיק אריק לואיס פרש משיפוט בליגה, שלושה חודשים לאחר שהנהלת ה-NBA החלה בחקירה על חשבונות "פייק" ברשתות החברתיות שהגנו בנחרצות על שיפוטו. ה-NBA הודיעה על הפרישה של לואיס ש"לאור החלטתו, החקירה של ה-NBA על הפעילות במדיה החברתית נסגרה".

סטפן קרי לצד שופט ה-NBA אריק לואיס. Elsa, GettyImages
פרשה מביכה. לואיס/GettyImages, Elsa

לחשבון הטוויטר @CuttliffBlair, עם שם המשתמש "Blair Cuttliff", הייתה שרשרת של תגובות שהגנו על כל ביקורת על האופן שבו לואיס עושה את עבודתו כשופט ב-NBA.

לואיס הואשם שוב ושוב על ידי אוהדים שונים בכך שהוא מוטה לטובת הסלטיקס. חשבון אחד טען שלסלטיקס היה מאזן 29:54 במשחקים שבהם שפט לואיס, ואמרו שהמאזן הוא די חריג ושהוא "F-king מטורף" ו"מריח כמו שחיתות".

החשבון האלמוני הגיב: "לא בטוח שזה נכון. די בטוח שיש שופטים אחרים עם נתונים סטטיסטיים דומים עם קבוצות מובילות. מריח כאילו אין מה לרחרח".

משתמש אחר שאל "האם הליגה כל כך מטופשת??!??" כשהיא מאפשרת ללואיס לשפוט את משחקי הסלטיקס, ולזה הגיב אותו חשבון: "נו, טוויטר, זה בגלל שהם מאמינים שזה בולשיט", והוסיף שלושה אימוג'ים צוחקים.

החשבון עקב אחר חמישה משתמשים אחרים: אחד מהם היה חשבון קבוצת כדורסל הנשים של אוניברסיטת ג'ורג' מייסון, שבה אשתו של לואיס, ונסה בלייר-לואיס, היא המאמנת הראשית.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

שופטי NBA אינם רשאים להגיב בפומבי על השיפוט שלהם ללא אישור מהליגה.

לואיס היה שופט ב-NBA במשך כמעט 20 שנה, ושפט במספר משחקי פלייאוף בעונה החולפת, כולל הניצחון של הסלטיקס על הסיקסרס במשחק 7 של חצי גמר המזרח.

לואיס לא נבחרת לשפוט בגמר ה-NBA מכיוון שהחקירה הייתה בעיצומה.

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully