וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה יחתום על "מגה חוזה" בסלטיק וישדרג את שכרו

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 19:13

בסקוטלנד טוענים: הישראלי בן ה-21, שהיה מבוקש על ידי מספר קבוצות הקיץ, יחתום על חוזה חדש בסלטיק על אף שהוא חתום עד 2026: "בשורות טובות לברנדן רוג'רס, מעמדו ישודרג"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.8/ספורט1

ליאל עבדה עומד לחתום על חוזה חדש בסלטיק, שמכונה בסקוטלנד "מגה חוזה", כך על פי הדיווחים בתקשורת הסקוטית. שחקן הכנף הישראלי חתום בסלטיק עד 2026, אבל צפוי לחתום על חוזה חדש ומשופר, עם שכר גדול בהרבה מהנוכחי. הנהלת סלטיק הביעה אמון בעבדה בן ה-21, ובשבוע שעבר החלה עמו ועם נציגיו בשיחות על מנת להחתים אותו, בתקווה שיישאר בקבוצה בשנים הבאות.

ליאל עבדה עם קיוגו פורוהשי שחקני סלטיק. Ian MacNicol, GettyImages
אהוב ומוערך. עבדה/GettyImages, Ian MacNicol

עבדה נחשב לאחד התגליות המעודדות בסגל של סלטיק מאז שחתם במועדון כשהגיע ממכבי פתח תקוה, עם תרומה לא קטנה בכיבושים ובבישולים. "זו בשורה מעודדת מאוד עבור ברנדן רוג'רס", נכתב ב"דיילי רקורד" הסקוטי, "וכעת המאמן ייתן לעבדה תפקיד משמעותי עוד יותר". בעונה שעברה כבש 10 שערים ובישל 5 בליגה, ובעונה שלפני כן כבש 10 ובישל 7. העונה בשלושה מחזורים יש לו שער ובישול.

לאחרונה עבדה קיבל מספר הצעות אטרקטיביות מהיבשת, כך שלמרות שהוא חתום על חוזה בסלטיק, הקבוצה לא רצתה לאבד אותו או לגרום לו לדכדוך על רקע ההצעות האטרקטיביות שקיבל.

  • עוד באותו נושא:
  • ליאל עבדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully