וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותלו האנטר הודיע על פרישה מכדורסל: "הכל היה מאהבה"

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 18:50

הסנטר, שזכה עם צסק"א ביורוליג ושיחק שנתיים במכבי תל אביב, פרש בגיל 37: "אנשים אומרים שהמשחק מבוסס על כסף, בשבילי הוא היה על תחרותיות ויחסי אנוש"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.8/ספורט1

אותלו האנטר, סנטר מכבי תל אביב לשעבר, הודיע היום (רביעי) על פרישה מכדורסל. האנטר בן ה-37 היה שותף לזכייה של צסק"א מוסקבה ביורוליג ב-2019. לאחר מכן חתם במכבי תל אביב, ושיחק בה שתי עונות שבמהלכן היה אחד השחקנים האהובים בהיכל. ב-2021 עבר לבאיירן מינכן, וכאמור, היום פרש.

"תודה לך אלוהים על הזכרונות היפים", כתב האנטר, "גם על התקופות הטובות וגם הרעות. נתת לי כל כך הרבה ואני באמת אסיר תודה על כך. מאז שאמרתי בארוחת הצהריים בתיכון ש'כדורסל לא יפרנס אותי ואת המשפחה שלי', באמת בורכתי.

"אני הבחור שהשתכנע לשחק כדורסל. כל כך מצחיק איך ההצהרה הזו התבררה כטעות. האהבה למשחק הזה גדלה יותר ויותר ממה שחלמתי והתפללתי.

אותלו האנטר מכבי תל אביב. דני מרון
לב של אלוף. האנטר/דני מרון

"לכל הקבוצות והאוהדים לאורך הדרך - אני באמת אסיר תודה על התמיכה שלכם. אתם הפכתם את המשחק הזה למלחיץ לפעמים אבל הכל היה מאהבה. רוב האנשים היו אומרים שהמשחק הזה היה בסך הכל על כסף אבל בשבילי הוא היה ותמיד יהיה על תחרותיות ובניית מערכות יחסים.

"לדור הבא של ספורטאים - אל תדאגו ממה האדם האחר מקבל. תמיד תדאגו רק לעצמכם ולהיות הכי טוב שאתם יכולים. לעולם אל תפסיקו להאמין בעצמכם. לעולם אל תרפו באימונים או במשחקים. המשיכו לעבוד. ותיהנו מהמסע יותר מהכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully