וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצלה מהפחתת נקודות: בני סכנין נקנסה ב-50 אלף שקל, ותערער

הקבוצה נענש בחומרה בעקבות התנהגות האוהדים בחצי גמר גביע הטוטו נגד מכבי ת"א, הדיין ציין ש"למזלה פקע לפני מספר שבועות עונש הפחתת נקודות שהיה תלוי נגדה"

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

ליגת העל רק יצאה לדרך השבוע, אבל עונשים כבדים כבר ספגו מספר קבוצות בשבועות האחרונים. הערב (רביעי) הייתה זו בני סכנין שנקנסה ב-50 אלף שקל בעקבות התנהגות אוהדיה בחצי גמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב.

בני סכנין עמדה לדין בעקבות יריקות לעבר הקוון, נהמות מיציע אוהדיה לעבר בלם מכבי תל אביב דריק לוקאסן והדלקת רימוני עשן. לדיון היום הגיע דובר המועדון מונדר חלאילה, שטען כי "אנו סובלים מגזענות כמיעוט חברתי וזה אבסורד לנהום לעבר אדם כלשהו ובמיוחד לשחקן על הדשא. לא שמענו את הנהמות. באשר לאבוקות אין לי אישור לכך, אבל זו הייתה פירוטכניקה קרה והעשן לא הפריע למהלך המשחק כי הרימונים היו שש דקות לפני תחילת המשחק. יריקות לא ראינו, ללא כל קשר לגינוי".

גבי ג'ורי, שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
"העשן לא הפריע למהלך המשחק"/מאור אלקסלסי

מכיוון שמדובר בשלושה סעיפי הרשעה חמורים, הדיין ישראל שמעוני קנס את המועדון ב-50 אלף שקל וגם ציין שלא הופחתו ממאזן הקבוצה נקודות בפועל מכיוון שהעונש על תנאי שעמד נגד המועדון למזלה של בני סכנין פקע שלושה שבועות לפני המשחק.

בני סכנין הודיעה שתערער על החלטת בית הדין המשמעתי: "יותר מפעם אחת שפשפנו את העיניים בעת קריאת הסכום אשר הטיל הדיין על המועדון, רצינו להאמין שהדיין התכוון ל-5,000 שקל אך התבדינו והתברר שאכן הדיין הרחיק לכת וקבע עונש של 50,000 שקל.

"זאת גזירה כבדה מאוד ואיננה הולמת את האירוע כפי שהוא בא במציאות. היא גם איננה באה בקורולציה או בהקבלה עם גזירות אחרות אשר הוטלו על עבירות אחרות במקומות אחרים, כאשר אותן עבירות היו יותר ויותר כבדות ובכמויות בלתי נספרות של אבוקות וקריאות גזעניות. סכנין תערער על ההחלטה ההזויה הזאת".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully