וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי דהן הושאל שוב לבית"ר ירושלים, איסמעילה סורו מתקרב

30.8.2023 / 14:45

מכבי חיפה שלחה את בלם הבן ה-23 לעונה נוספת בבירה: "שמח לחזור למקום שהגעתי איתו לאחד השיאים הגדולים בקריירה שלי ובחיים בכלל". למרות הפערים מול נציגיו של הקשר, בבירה מאמינים שהוא יחתום בימים הקרובים

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

אורי דהן ישחק עונה נוספת בבית"ר ירושלים. הבלם בן ה-23, ששייך למכבי חיפה וחזר אליה בקיץ הזה, הושאל שוב אל מחזיקת הגביע שבמדיה ערך 26 הופעות בכל המסגרות בעונה שעברה, כולל גמר הגביע שבו פתח בהרכב.

לאחר החתימה אמר דהן לאתר הרשמי של בית"ר: "אני כל כך שמח לחזור למקום שהגעתי איתו לאחד השיאים הגדולים בקריירה שלי ובחיים בכלל. מחכה להגיע בחזרה לבית וגן כבר מחר, ללבוש את המדים הצהובים שחורים וחלק מהמועדון המפואר הזה. אני רוצה להודות לבעלים ברק אברמוב על האמון ועל ההרגשה הטובה שנתן לי לאורך הדרך עד לחתימה, וכמובן להודות למכבי חיפה על הדרך המשותפת. המטרה עכשיו היא להתעסק בכדורגל, ולהמריא העונה גבוה. יאללה בית"ר!".

אורי דהן שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
שוב צהוב-שחור. אורי דהן/מאור אלקסלסי

עוד כדורגל ישראלי

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים פנתה למכבי תל אביב: רוצים את אילון אלמוג בהשאלה

לכתבה המלאה

מי שמתקרב מאוד לבית"ר הוא איסמעילה סורו, שבמועדון עובדים עם נציגיו על נוסח ההסכם בחוזה לשלוש שנים, כאשר נכון לכתיבת שורות אלה יש מספר אי הסכמות אותן מנסים לפתור, אם כי שני הצדדים אופטימיים ומאמינים שההסכם ייחתם בימים הקרובים והקשר יצטרף לקבוצה של יוסי אבוקסיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully