וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהחרים את אימון פרנקפורט: קולו מואני נחת לקראת חתימה בפ.ס.ז'

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 14:14

בדרך לעוד החתמה גדולה: חלוץ נבחרת צרפת יחזק את האלופה, שתשלם תמורתו בסביבות 80 מיליון יורו והוא יחבור לאמבפה ודמבלה בהתקפה

דריבל, 29.8/עריכה: זיו שטיינר

אחרי שרדפה אחריו כל הקיץ, פריז סן ז'רמן עומדת להשיג את מבוקשה: רנדל קולו מואני, חלוץ נבחרת צרפת, הצליח לקבל את האישור לעזוב את פרנקפורט ועל פי הדיווחים הוא כבר נמצא עם משפחתו בפריז לקראת חתימה בשורות האלופה.

מואני לא לקח חלק באימונים האחרונים של פרנקפורט, שתקבל על הכוכב שלה סכום מכובד מאוד שעל פי הדיווחים נע סביב 80 מיליון יורו. כזכור, פ.ס.ז' איבדה הקיץ את ליאו מסי וניימאר, אבל אמבפה חזר לשחק והיא החתימה בנוסף גם את עוסמאן דמבלה, גונסאלו ראמוס מבנפיקה ואת מרקו אסנסיו מריאל מדריד.

רנדל קולו מואני נכנס לבכורה במדי נבחרת צרפת במקום קיליאן אמבפה. רויטרס
עכשיו הם ישתפו פעולה גם בפריז. אמבפה וקולו מואני/רויטרס

בריאיון ל"סקיי גרמניה" אתמול, מואני לא הסתיר את התשוקה הגדולה שלו לעבור לרפיז ואמר: "אני חייב לפרנקפורט הרבה. האוהדים נכנסו לי ללב, אבל זה לא סוד שפריז הגישה הצעה עבורי וזו הזדמנות ייחודית לעבור לשם".

מואני פתח בשני משחקי הליגה של פרנקפורט העונה וגם כבש במחזור הראשון מול דארמשטדט. הוא הצטרף לפרנקפורט רק בקיץ שעבר מנאנט והתפוצץ בעונה החולפת עם 15 שערי ליגה, מי שזיכה אותו גם בזימון לנבחרת צרפת. מואני היה הגיבור הטראגי של המונדיאל, כאשר רשם החמצה גדולה מאוד בהארכה בגמר מול ארגנטינה, שבסופו של דבר ניצחה בפנדלים והניפה את הגביע העולמי על חשבון האלופה היוצאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully