וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו מצטרף לאגדות ברצלונה לצמד המשחקים בישראל

שחקן העבר הברזילאי, שכבר ביקר פעמיים בארץ, ישתתף במשחקים נגד אגדות מכבי תל אביב ואגדות מכבי חיפה בשבוע הבא

קבוצת האגדות של ברצלונה זכתה לחיזוק משמעותי לקראת צמד המשחקים שתערוך בשבוע הבא בישראל, מול אגדות מכבי תל אביב (5.9, בלומפילד) ומול אגדות מכבי חיפה (7.9, סמי עופר). לרשימה המכובדת מאוד של שחקנים בכחול-ארגמן מצטרף כוכב העל לשעבר של נבחרת ברזיל ואחד האהובים בעולם, רונאלדיניו, שכבר ביקר בישראל פעמיים בעבר והצהיר לא אחת על אהבתו למדינה ולאנשים בה. חברת MTR7 היא המפיקה של שני המשחקים.

רונאלדיניו זכה עם בארסה בליגת האלופות, שתי אליפויות ספרד וסופר קאפ אחד. עם ברזיל הוא זכה במונדיאל (2002), קופה אמריקה וגביע הקונפדרציות. כמובן שבדרך הוא גרף כל תואר אישי אפשרי - החל מכדורגלן השנה בעולם, כדור הזהב והזר המצטיין בליגה הספרדית. רונאלדיניו כאמור ביקר כבר פעמיים בישראל, במסגרת משחקי אל קלאסיקו בין אגדות ברצלונה לאגדות ריאל מדריד ולמשחק מלכי הדריבל שנערך בתל אביב.

רונאלדיניו שחקן ברצלונה. קובי אליהו
חוזר לישראל. רונאלדיניו/קובי אליהו

רונאלדיניו מצטרף לרשימה מרשימה של אגדות ברצלונה שיגיעו לארץ, בראשות ריבאלדו, תיירי הנרי, חאבייר סאביולה, נבארו, ג'וליאנו בלטי, לודוביק ז'ולי, חואן קרלוס, ג'ובאני ועוד רבים אחרים.

רונאלדיניו אמר: "אני מאוד מאושר לחזור שוב לישראל, אני אוהב את המדינה ואת האנשים. הפעם צפויה לנו חוויה כפולה עם משחקים מול האגדות של הקבוצות הכי גדולות בישראל וזו תהיה חגיגה גדולה באיצטדיונים מרהיבים ומול עשרות אלפי צופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully