וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיתוף עם בוס: אסיקס משיקה מהדורה מוגבלת של נעלי טניס חדשות

הטניסאי האיטלקי מתאו ברטיני, אשר דורג במקום השישי בעולם בסבב ה- ATP מציג את נעלי הטניס GEL RESOLUTION9 במהדורה מוגבלת. זוהי הפעם הראשונה ששחקן טניס ישחק עם נעלי טניס של המותג היפני בשיתוף מותג נוסף במשחקים הרשמיים

המותג היפני אסיקס משיק את נעלי הטניס  GEL RESOLUTION9 בשיתוף עם המותג בוס. יחצ,
המותג היפני אסיקס משיק את נעלי הטניס GEL RESOLUTION9 בשיתוף עם המותג בוס/יחצ

הטניסאי האיטלקי הידוע מתאו ברטיני, אשר דורג במקום השישי בעולם בסבב ה- ATP מציג את נעלי הטניס GEL RESOLUTION9 במהדורה מוגבלת. זוהי הפעם הראשונה ששחקן טניס ישחק עם נעלי טניס של המותג היפני ASICS בשיתוף מותג נוסף במשחקים הרשמיים.

"ה-GEL-RESOLUTION9 היא נעל טניס מצוינת עבורי, המשלבת את היציבות והנוחות שאני צריך", אמר ברטיני, "אני נרגש משיתוף הפעולה של ASICS ו-BOSS . כשאני אעלה על המגרש לנוחות הנעל בזמן משחק ישנה חשיבות רבה ומכרעת בשיפור ההישגים וההצלחה שלי במשחקים".

מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו של המותג ASICS עם BOSS, הדגם החדש GEL-
RESOLUTION9 עבור שחקני טניס משלב את הטכנולוגיה המתקדמת של ASICS עם עיצוב רענן בהשראת מותג האופנה הנודע. מהדורה מיוחדת זו תוכננה במיוחד עבור שחקני טניס מקצועיים ומשלבת את הטכנולוגיות המתקדמות של המותג ASICS לביצועים גבוהים על המגרש. נעל הטניס משלבת את מערכת DYNAWALL, המציעה תמיכה צדדית נוספת. בנוסף, טכנולוגיית DYNAWRAP משפרת את ההתאמה ומספקת לספורטאים יציבות ונוחות מעולים על המגרש.

מה שמייחד את המהדורה הבלעדית הינו העיצוב הרענן, הממזג את עולמות הספורט והאופנה הגבוהה, נעלי הטניס מציגים אסתטיקה אלגנטית ומודרנית, המשלבת את אלמנטי העיצוב הנצחיים של BOSS.

שיתוף הפעולה בין ASICS ו-BOSS לוכד את המהות של הסגנון המתוחכם והדינמי של מתאו ברטיני, המשקף את התשוקה שלו לטניס וגם לאופנה. הדגם החדש במהדורה מוגבלת GEL-RESOLUTION9 יימכר בחנות BOSS בקניון רמת אביב, בסניפי ASICS נמל תל אביב, קניון TLV, גראנד קניון חיפה, באתר 54FACTORY ובאתר ORIGINALS

מחיר לצרכן -700 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • אסיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully