וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאטי עשוי להיות מושאל לטוטנהאם, ברצלונה פתחה ב"מבצע פליקס"

השחקן ביקש לעזוב את בארסה, הספרס מובילים במירוץ וגם צ'לסי בתמונה. עזיבתו תקרב את חלוץ אתלטיקו מדריד לקטלוניה, אך הזמן לסגירת החלון מתקתק

דריבל, 29.8/עריכה: זיו שטיינר

פחות מ-72 שעות נותרו עד לסגירת חלון ההעברות בליגה הספרדית, והמהלכים שברצלונה תנסה להשלים עד אז קשורים לחוליית ההתקפה. מי שמכוון לעזוב את הקבוצה הוא אנסו פאטי, כאשר במקומו עשוי להגיע ז'ואאו פליקס.

אמש (שלישי) החלו כלי התקשורת בספרד ליישר קו בדיווחים על כך שפאטי עדכן את סוכנו ז'ורז'ה מנדש ברצון שלו לעבור. מי שסומנו כמתעניינות העיקריות בו הן טוטנהאם וצ'לסי, כאשר לטענת חלק מהעיתונאים, קבוצתו של מנור סולומון בעמדה טובה יותר לצירופו של שחקן הכנף שיחגוג 21 בעוד חודשיים. גם בורוסיה דורטמונד הוזכרה בהקשר של פאטי, שלא בהכרח יעבור במתווה של מכירה, אלא עשוי להיות מושאל לאור העובדה שהמאמן צ'אבי רוצה להשאיר לו את הדלת פתוחה לחזרה.

פבריציו רומאנו דיווח שטוטנהאם פתחה במגעים לעסקת השאלה, כשברצלונה רוצה שהאנגלים יכסו את מלוא השכר של פאטי. דקות המשחק של פאטי הסתכמו ל-47 בלבד בשלושת המחזורים ששוחקו בספרד העונה, מה שהותיר את השחקן לא מרוצה ממעמדו. בעונה שעברה הוא ערך 36 הופעות בליגה, 24 מהן כמחליף, ותרם שבעה שערים לצד ארבעה בישולים.

ז'ואאו פליקס, שחקן צ'לסי. רויטרס
ממתין להתפתחויות. ז'ואאו פליקס/רויטרס

עוד שחקן התקפה שמחפש קבוצה שתעניק לו יותר דקות הוא עבדה, שעתידו ישפיע על "מבצע ז'ואאו פליקס" שבארסה תנסה להשלים עד 1:00 לפנות בוקר שעון ישראל של יום שבת הקרוב. הקטלאנים מחפשים פתרון כלכלי על מנת להשיג את אישור המחלקה הפיננסית של אופ"א למהלכים שטרם עברו, כמו רישום החוזים של ז'ואאו קאנסלו שסגר את תנאי הצטרפותו, אלכס באלדה ולאמין ימאל שהאריכו חוזה במועדון, וכן ז'ואאו פליקס כאמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully