וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בתוכניות לאליפות אפריקה? שואו מחוץ לסגל אנגולה, מילסון בפנים

קשר מכבי חיפה לא זומן לסגל המורחב למשחק המכריע על ההעפלה מול מדגסקר. שחקן הכנף של מכבי תל אביב צפוי לפתוח בהרכב

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:4 על מ.ס. אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל/ספורט1

שתיים מהקבוצות הבכירות בישראל צירפו הקיץ שחקנים מנבחרת אנגולה - אבל ייתכן שרק אחת מהן תיאלץ להסתדר בלעדיו במהלך אליפות אפריקה.

מאמן הנבחרת פדרו גונסאבלש פרסם היום (רביעי) את הסגל המורחב למשחק מול מדגסקר, שיכריע אם האנגולים ישתתפו באליפות אפריקה. הסגל כולל את מילסון, שפתח היטב את הקדנציה שלו במכבי תל אביב, אבל לא כולל את שואו, קשר מכבי חיפה שעדיין לא נכנס לעניינים.

שואו מיעט לשחק בתחילת העונה במדי לודוגורץ ונכנס לעניינים בשורות האלופה הישראלית לאט לאט. הוא פתח בהרכב במשחק גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה, אבל עדיין רחוק מלהיות בכושר אידיאלי, מה שככל הנראה השאיר אותו מחוץ לסגל למשחק שייערך ביום חמישי הבא.

מילסון שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
בכושר טוב. מילסון/אריאל שלום
שואו מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יחזור לסגל בהמשך? שואו/מאור אלקסלסי

ניצחון של האנגולים על מדגסקר, הנבחרת החלשה ביותר בבתי ה' שכבר איבדה סיכוי לעלות, יעניק לה את הכרטיס. גם תיקו ואפילו הפסד יספיקו, אם הרפובליקה של מרכז אפריקה תפסיד לגאנה במשחק המקביל.

מילסון כאמור השתלב היטב במכבי תל אביב, ובמחזור הליגה האחרון נגד מ.ס. אשדוד כבש ובישל. לפי ההערכות, הוא יפתח בהרכב נגד מדגסקר, אחרי שכבש במשחק הקודם של אנגולה במוקדמות.

שואו שהיה חלק בלתי נפרד מהסגל בתקופה האחרונה וכמו מילסון פתח בהרכב במחזור המוקדמות האחרון, לא יהיה חלק מהסגל, מה שאולי מרמז על כך שיישאר גם מחוץ לסגל לאליפות אפריקה אם אנגולה אכן תעפיל. כידוע, האליפות תתקיים במקביל למשחקי ליגת העל. היא תצא לדרך ב-13 בינואר ותסתיים ב-11 בפברואר.

מכבי חיפה כבר הכינה אלטרנטיבה לעבדולאי סק שיהיה חלק מנבחרת סנגל לאליפות והחתימה את מרצלו שימיץ'. לשואו לא הוכנה חלופה, אבל ייתכן שלא יהיה בה צורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully