וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ יהיה שוער שלישי? "עד שנוייר יחזור, אנחנו סומכים על אולרייך"

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 18:21

הרברט היינר נשיא באיירן התייחס לחזרת השוער האגדי לאימונים ולרוטציה בקבוצה: "אולרייך עושה עבודה נהדרת, נוייר? אמרו עליו הרבה שקרים"

שוער באיירן מינכן דניאל פרץ מצטלם עם אוהדים במשחקו הראשון באצטדיון אליאנץ ארנה/ספורט1

דניאל פרץ הגשים חלום כשחתם בשורות באיירן מינכן, אחד המועדונים הכי מפוארים בעולם. אלא שבדיוק בזמן שהשוער הישראלי החל להתאמן במועדון הבווארי, בקבוצה בישרו גם על חזרתו של השוער האגדי מנואל נוייר, שחזר להתאמן לראשונה אחרי שנפצע בתאונת סקי לפני 8 חודשים.

בגרמניה דיווחו השבוע שפרץ עשוי לפתוח כבר במשחק הקרוב נגד בורוסיה מנשנגלאדבך, אבל היום (רביעי) הרברט היינר נשיא באיירן התייחס לסוגיה הזו ואמר: "סוון אולרייך עושה עבודה נהדרת במילוי מקומו של נוייר. עד שנוייר יחזור לשער, אולרייך יחליף אותו. סוון תמיד היה שם כשבאיירן צריכה אותו. זו לא הפעם הראשונה שהוא נרתם והוא תמיד הוכיח שאפשר לסמוך עליו".

צפו בדניאל פרץ עורך אימון עם נוייר

דניאל פרץ באימון באיירן מינכן. באיירן מינכן, אתר רשמי
יצטרך הרבה סבלנות. פרץ/אתר רשמי, באיירן מינכן

אם אכן אולרייך ימשיך לעמוד בשער לפני פרץ, משמעות הדבר היא שכשנוייר יחזור לשער, הישראלי יהיה השוער השלישי ברוטציה של הגרמנים. על חזרת נוייר אמר היינר: "היתה תקופה ארוכה שאמרו עליו הרבה שקרים. אנחנו חסרים אותו כבר מאז דצמבר. כל כדורגלן רוצה לשחק כמה שיותר מהר ומנואר ממש רצה לחזור לשער. הוא מקבל את כל התמיכה שהוא צריך. הוא יחזור חזק כמו שהיה".

במסע"ת להצגתו של דניאל פרץ, ראשי באיירן הצהירו שבמועדון "בונים על השחקן לטווח ארוך". פרץ רק בן 23 ועד שנוייר לא יפרוש הוא לא אמור להיות השוער הראשון, אבל במועדון בהחלט רואים אותו כשוער העתיד של באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully