וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשוויץ עקצו את חיפה וסק: "מול יריבה כזאת, כמעט חובה לעלות"

בתקשורת השוויצרית לא הופתעו מהניצחון המוחץ על מכבי חיפה וביקרו את הבלם. המאמן מודה: "המשחק הזה היה יכול להתפתח אחרת לגמרי". גם בסרביה חגגו עם השחקן ש"נקם את נקמתה של הכוכב האדום" מאשתקד: "ההגנה של מכבי חיפה נראתה כמו קומדיה"

אוהדי מכבי חיפה בברן/מערכת וואלה

יאנג בויז חוגגת את ההעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות על חשבון מכבי חיפה, אחרי 0:3 מוחץ בגומלין הביתי. אלופת שוויץ השלימה את המשימה אחרי ה-0:0 הטקטי שהשיגה בישראל, וניצלה את הבלבול והטעויות בהגנת הירוקים כדי להכריע את המשחק, למרות שגם הקבוצה של מסאי דגו הגיעה ללא מעט הזדמנויות הבקעה.

"זה חלום שמתגשם. הפנטזיה הפכה למציאות", התרגש המאמן רפאל ויקי בסיום. "אני כל כך גאה בשחקנים, ועדיין מתקשה לעכל. המשחק הזה היה יכול להיראות אחרת לגמרי אחרי הפתיחה של חיפה. אם השער שכבשו אחרי 4 דקות היה מאושר, היינו הולכים לסרט אחר לגמרי".

פביאן רידר, היהלום של יאנג בויז שצפוי להימכר לראן הצרפתית תמורת סכום שיא עבור המועדון, הוחלף לקראת הסיום וזכה לתשואות רמות, במה שעשוי היה להיות משחקו האחרון בקבוצה. "בהחלט ייתכן שזה היה המשחק האחרון שלי בקבוצה, כך רציתי לסיים אותו בטעם טוב. שמתי לעצמי מטרה לעלות עם הקבוצה הזאת לליגת האלופות, ועמדתי בה. חבל שכנראה לא אשחק עם הקבוצה בשלב הבתים, אבל אני עדיין מאושר".

שחקן מכבי חיפה, עבדולאי סק, מול שחקן יאנג בויז, פביאן רידר. Joan Cros - Corbis, GettyImages
"חסר מזל". עבדולאי סק/GettyImages, Joan Cros - Corbis

לצד הכרה והבנה בתקשורת השוויצרית שיאנג בויז נהנתה מהרבה מזל, הפרשנים לא הופתעו כלל וכלל מהניצחון המוחץ "מול יריבה ברמה של מכבי חיפה, אפשר לטעון שהעפלה היא כמעט בגדר חובה. אבל האמת היא שלא חשוב כמה טובה היריבה, לעלות לליגת האלופות זו תמיד משימה קשה, בטח עבור קבוצה שוויצרית", נכתב בטור פרשנות באתר "בליק". "אחרי ההדחה בשנה שעברה מול אנדרלכט, היה ברור שהיריבה טובה מאוד, ועדיפה על יאנג בויז. ההדחה לא הייתה בגדר כישלון. אבל מול מכבי חיפה, זה היה מתבקש - ויחד עם זאת מרשים מאוד".

ב"בליק" גם הכתירו את עבדולאי סק לשחקן הגרוע על המגרש. "וואו, עבדולאי סק!", כתבו בעקיצה. "הוא היה אלוף אפריקה עם נבחרת סנגל, אבל בברן הוא סבל מחוסר מזל גדול כשכבש לשער הלא נכון".

גם בסרביה "חגגו" את ההדחה של חיפה, שנה אחרי שהדהימה באותו שלב את הכוכב האדום בלגרד. "ה'סרבי' של יאנג בויז נקם את הנקמה של הכוכב האדום'", כתבו ב"בליק" סרביה. "יאנג בויז גנזה את החלום של חיפה לעלות לשלב הבתים שנה שנייה ברציפות, ולא נתנה לישראלים להפתיע כפי שעשו לכוכב האדום בשנה שעברה. איטן כבש ראשון, ולאחר מכן עבדולאי סק המרושל כבש שער עצמי, אחרי תגובה קומית של ההגנה. התקוות של חיפה נגוזו סופית כשפיליפ אוגריניץ', סרבי עם אזרחות שוויצרית, כבש את השלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully