וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון: "זה מפעל שהיינו צריכים ללכת בו עד הסוף, שמח ששיחקתי"

הישראלי של טוטנהאם רשם בכורה רשמית בהרכב בהדחה מול פולהאם, קבוצתו לשעבר, מגביע הליגה: "רוצה לשחק בכל משחק. כשאתה על הספסל צריך להישאר חזק ולנצל כל הזדמנות. פתחנו טוב בליגה ונקווה להיות טובים יותר"

ראיון מנור סולומון טוטנהאם אחרי הפסד לפולהאם/ספורט1

מנור סולומון קיווה שהופעת הבכורה הרשמית שלו בהרכב טוטנהאם תהיה עם כרטיס לסיבוב השלישי של גביע הליגה כשאתמול (שלישי) התרנגולים התארחו אצל פולהאם, קבוצתו לשעבר של הישראלי. אחרי 1:1 בתום 90 דקות, הקבוצות המשיכו לדו קרב מהנקודה הלבנה, בו לא שותף שחקן הכנף הישראלי שירד בדקה ה-82, ואחרי הופעה לא מספיק טובה של האורחת, פולהאם ניצחה 3:5 בפנדלים והמשיכה לסיבוב הבא.

סולומון היה קרוב לכבוש 2 דקות לפני שירד, ברגע שעבר מאגף ימין לשמאל בפעם הראשונה במשחק כאשר דיאן קולוסבסקי עלה מהספסל ופינה לו את העמדה, אך הישראלי רשם משחק לא טוב מספיק גם מבחינה אישית.

רישרליסון לצד מנור סולומון טוטנהאם. GettyImages
חגגו, אך זה לא הספיק. סולומון ורישרליסון/GettyImages

לאחר המשחק התראיין לשליח ספורט 1 בלונדון, ניב דברת, וסיפר: "היה מרגש לחזור לקרייבן קוטג' אחרי שלא הייתי פה כמה חודשים. אני מאוד אוהב את המועדון והקהל הזה שנתן לי את ההזדמנות בעונה שעברה, התרגשתי בהתחלה. לגבי המשחק, היינו מאוכזבים. לא ניצלנו את המצבים שלנו ונמשיך מפה קדימה".

על אי השיתוף מול בורנמות' וההזדמנות שהייתה לו מול קבוצתו לשעבר: "אני רוצה לשחק בכל משחק, אז כמובן ששמחתי ששיחקתי. על המגרש אני צריך להוכיח את עצמי, אני אמשיך לעבוד קשה כדי לקבל יותר הזדמנויות. תמיד צריך עבודה מנטלית ברמה הזאת ובטח במועדון כזה. צריך לעבוד עם האנשים הנכונים סביבך, כי אתה לא יודע מתי תפתח ובטח כשאתה על הספסל, צריך להישאר חזק ולנצל את ההזדמנות כשהיא תגיע, מקווה שזה מה שאעשה".

עוד בוואלה!

באנגליה מבקרים: "הבריק לרגע, אבל מנור סולומון היה חלש"

לכתבה המלאה
מנור סולומון טוטנהאם. טוטנהאם, אתר רשמי
"רוצה לשחק בכל משחק". סולומון/אתר רשמי, טוטנהאם

על האכזבה של איבוד עוד תואר בשלב מוקדם: "מאוכזבים מאוד. רצינו לנצח את המשחק הזה, בעיקר כשאנחנו לא באירופה השנה. זה מפעל שהיינו צריכים ללכת בו עד הסוף ואנחנו מבואסים שלא נעשה את זה. פתחנו טוב בליגה ונקווה להיות אפילו טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully