וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מבקרים: "הבריק לרגע, אבל מנור סולומון היה חלש"

הופעת הבכורה בהרכב של טוטנהאם בהפסד לפולהאם בגביע הליגה גררה ציון 5 עבור הישראלי: "יהיה אפקטיבי יותר בכנף שמאל, הלחץ שלו לא היה מספיק טוב". סולומון סיכם: "רצינו ללכת עד הסוף במפעל. מקווה שאתרום עוד הרבה"

תקציר גביע הליגה: פולהאם - טוטנהאם 1:1/ספורט1

טוטנהאם סיימה הערב (שלישי) את השתתפותה בגביע הליגה ותמשיך את הספירה ללא תואר מאז 2008, אז זכתה בתואר האחרון שלה, כשהפסידה 5:3 בדו קרב פנדלים לפולהאם אחרי 1:1 בתום 90 דקות. הקוטג'רס עלו ליתרון משער עצמי של מיקי ואן דה ון, רישרליסון השווה וגם 82 דקות של מנור וסלומון שכמעט כבש את שער הניצחון, לא הספיקו לתרנגולים.

הישראלי במשך 80 דקות לא הורגש יותר מדי עד שזכה למסירה טובה מיונג מין סון, חתך בתנועה אופיינית לאמצע וסחט הצלה נהדרת ממארק רודאק שמנע משחקן הכנף שפתח לראשונה, ועוד מול האקסית במדיה שיחק בעונה החולפת, לכבוש את שער הניצחון.

רישרליסון לצד מנור סולומון טוטנהאם. GettyImages
"היה מרגש ללבוש את המדים של טוטנהאם באצטדיון הזה". סולומון ורישרליסון/GettyImages

רגע אחרי המשחק, הישראלי גם התפנה להתראיין למדיה של טוטנהאם וסיכם את ההדחה: "לא התחלנו את המשחק כמו שרצינו עם הספיגה המוקדמת. שיחקנו טוב יותר אחרי 25 דקות, שלטנו במשחק. חזרנו עם השוויון, אבל זה היה מאכזב להפסיד. זה רע, כי שוב הפסדנו בפנדלים. אחרי השוויון של רישרליסון הרגשנו טוב ורצינו לכבוש את השני. זה הכדורגל, אבל אכזבה גדולה, במיוחד במפעל בו רצינו ללכת עד הסוף. נחזור חזקים מזה".

על הופעת הבכורה הרשמית בהרכב הוסיף: "היה מרגש ללבוש את המדים של טוטנהאם באצטדיון הזה, בו קיבלתי את ההזדמנות. זה היה מרגש בהתחלה, אבל שמתי את זה בצד ורציני לנצח את המשחק כשחקן של טוטנהאם. נמשיך בדרך הנכונה בליגה כמו שעשינו עד כה".

על הפתיחה שלו בקדנציה בטוטנהאם הוסיף: "אני מאוד אוהב את המועדון, את האנשים, את המאמן. יש לנו קבוצה נהדרת ואפשר לראות את זה מכל שבוע בפרמיירליג. מקווה שאתרום עוד הרבה כשאקבל את ההזדמנויות שלי. אתן הכל למען הקבוצה".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
מנור סולומון שחקן טוטנהאם. רויטרס
82 דקות שלא הספיקו לטוטנהאם. סולומון/רויטרס

בתקשורת האנגלית העניקו לסולומון את הציון 5 מתוך 10 על הופעתו מול פולהאם: "השחקן היחיד של טוטנהאם שבאמת היה נראה שהרגיש בנוח מול השליטה של פולהאם. נכשל לעשות את הדברים שהוא יודע האגף. הלחץ שלו לא היה מספיק טוב ולא סייע לקבוצה".

באתר האוהדים של טוטנהאם רשמו על הישראלי: "רגע או שניים מבריקים, אבל סולומון היה חלש ובזבז את הרגעים שלו עם הכדור. הוא יהיה אפקטיבי יותר עבור טוטנהאם כאשר הקבוצה תהיה בשיא שלי מבחינת שליטה ויצירתיות עם ההרכב החזק מאשר מברוטציה כבדה כמו היום. נראה מסוכן יותר בכנף שמאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully