וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.8: פאלמר יימכר לצ'לסי, פבאר חתם באינטר

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 0:44

הבלוז ישלמו 40 מיליון ליש"ט על הקשר הצעיר של מנצ'סטר סיטי, שתרכוש את נונס שהחרים את אימוני וולבס כדי לעבור. באיירן מינכן הולכת על פאליניה, קשר ליון על סף מעבר לפ.ס.ז'

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.8/ספורט1

העברות

* סאגת בנז'מן פבאר הגיעה לסיום: המגן חתם על חוזהו באינטר והוצג רשמית. הצרפתי חתם עד 2028 ובאיירן מינכן תקבל עבורו 30 מיליון יורו.

* הרכש הגדול של מונאקו הגיע: פולארין באלוגון, חלוץ נבחרת ארה"ב שכיכב בעונה החולפת עם 21 שערי ליגה במדי ריימס, השלים את מעברו מארסנל. בעונה החולפת באלוגון שיחק כמושאל מארסנל, שתקבל כ-40 מיליון יורו עבור מכירתו. מונאקו כבשה 10 שערים בשלושה מחזורי ליגה בלבד ובאלוגון ישלים חוד אימתני שכולל גם את מינאמינו ובן יידר.

* איינטרכט פרנקפורט החתימה לחמש שנים את פארס שאייבי מטולוז תמורת כ-10 מיליון יורו.

* אלכסיס סאלמאקרס הבלגי נפרד ממילאן ועבר לבולוניה בהשאלה תמורת חצי מיליון יורו. האופציה של בולוניה לרכוש אותו עומדת על 12 מיליון יורו ואם היא תמומש כבר יש חוזה חתום לארבע שנים נוספות.

* גרנאדה הודיעה על צירופו של החלוץ הארגנטינאי לוקאס בויה, שנרכש מאלצ'ה תמורת 8 מיליון יורו. הוכחה נוספת, אם היה צורך, לכך ששון וייסמן לא בתוכניות.

* ג'ד ספנס, המגן הימני הצעיר של טוטנהאם, הושאל ללידס יונייטד.

* ליון החתימה את מאמה באלדה, שמגיע בהשאלה מטרואה, עם אופציית רכישה ב-8 מיליון יורו. בעונה שעברה כבש 12 שערים ובישל ארבעה.

* המגן הפנמי מייקל מוריליו עבר מאנדרלכט למארסיי תמורת 2.5 מיליון יורו.

* סלטיק החתימה את לואיס פאלמה, 23, חלוץ נבחרת הונדורס, שמגיע מאריס סלוניקי. הסקוטים ישלמו כ-6 מיליו יורו עבור השחקן.

קול פאלמר מנצ'סטר סיטי. רויטרס
בדרך לצ'לסי. קול פאלמר/רויטרס

שמועות

* מתאוס נונס סירב להתאמן בימים האחרונים ודרש מוולבס לשחרר אותו למנצ'סטר סיטי. לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, הלחץ של הקשר הפורטוגלי עשה את שלו והוא יעבור תמורת 47 מיליון ליש"ט לטרבליסטית, שכחלק מהעסקה תשאיל את טומי דויל לוולבס עבור 5 מיליון ליש"ט.

* ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שטוטנהאם וצ'לסי פנו לברצלונה בנוגע לאנסו פאטי, כאשר בניגוד לרוב הקיץ, הפעם הספרדי הצעיר מוכן להקשיב להצעות מקבוצות הפרמיירליג. בספרד מדווח שהשחקן החליט שהוא רוצה לעזוב, וכשסביליה הביעה עניין "פאטי הודיע לה שהוא עובר לטוטנהאם". השחקן גם מועמד לברייטון.

* באיירן מינכן עומדת להגיש הצעה על ז'ואאו פאוליניה, פולהאם דורשת על הקשר 80 מיליון ליש"ט (93 מיליון יורו) אחרי שלדבריה כבר דחתה הצעה על סך 60 מיליון ליש"ט מווסטהאם ביולי.

* ליברפול פנתה לבאיירן מינכן והחלה בשיחות ראשוניות בניסיון לצרף את הקשר ריאן חראפנברך, שמצדו מעוניין לעבור לאנפילד.

* לוריין הגיעה לסיכום עם מנצ'סטר יונייטד על שאילתו של הקשר ההולנדי דוני ואן דה בייק. עם זאת, הקשר מחזיק באופציות נוספות וייתכן שינחת בסופו של דבר דווקא בגלאטסראיי שעלתה לליגת האלופות.

* יש אישור מכלי התקשורת באנגליה: קול פאלמר על סף מעבר לצ'לסי. הקשר בן ה-21 של מנצ'סטר סיטי יימכר לבלוז תמורת 40 מיליון ליש"ט לפני בונוסים ויגיע לבדיקות רפואיות ביממה הקרובה.

צ'לסי מאוד מעוניינת בקול פאלמר, הילד המוכשר של מנצ'סטר סיטי, והציעה עבורו עד כה 35 מיליון ליש"ט, הצעה שנדחתה. הטרבליסטית דורשת עבורו עוד 10 מיליון ליש"ט.

* אל שבאב הסעודית הגיעה לסיכום עם יאניק קראסקו. פיני זהבי סוכנו עדכן את אתלטיקו מדריד שהוא יביא הצעה רשמית לפני שחלון ההעברות ייסגר.

* הבלם קלמון לנגלה צפוי לעבור לאסטון וילה. אחרי שהושאל מברצלונה בעונה שעברה לטוטנהאם, הוא ישחק בפרמיירליג כמושאל גם בעונה הקרובה.

* מתאו גנדוזי עובר ממארסיי ללאציו. האיטלקים ישלמו מיליון יורו עבור שאילתו, אך בהתאם לחוזה הוא יירכש בתום העונה עבור 12 מיליון יורו נוספים.

חלוץ נבחרת ארצות הברית פולארין באלוגון. Omar Vega, GettyImages
יחזק את ההתקפה האימתנית של מונאקו. באלוגון/GettyImages, Omar Vega

* מנצ'סטר יונייטד מצאה את המחליף ללוק שואו הפצוע - השדים האדומים סיכמו של שאילתו של מארק קוקורייה עד תום העונה מצ'לסי. עדיין לא ברור האם תהיה לקבוצה של אריק טן האח אופצייה להחתים אותו באופן קבוע בתום העונה.

* רנדל קולו מואני הגיע לפריז אחרי שסירב לקחת חלק באימוני איינטרכט פרנקפורט וביקש מראשי המועדון: "תנו לי לעזוב לפריז סן ז'רמן". העסקה תקועה כעת על מחירו של החלוץ הצרפתי, כשהגרמנים דורשים 90 מיליון יורו, בעוד פ.ס.ז' מנסה להוסיף את הוגו אקיטיקה לעסקה.

* פריז סן ז'רמן הגישה לליון הצעה על סך 45 מיליון יורו על בראדלי בארקולה, שחקן הכנף הצרפתי בן ה-20. מסתמן כי תוך 24 שעות הוא יגיע לעיר האורות כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את המעבר.

* ניסיון אחרון לצרף קשר אחורי? באנגליה מדווחים שליברפול פנתה לקריסטל פאלאס במטרה להחתים את שייק דוקורה, כשהנשרים מבקשים בין 70 ל-80 מיליון ליש"ט. במקרה ודוקורה לא יגיע, האדומים עשויים לפנות למנצ'סטר סיטי במטרה להחתים את קלווין פיליפס.

* נוטינגהאם פורסט סיכמה על שאילתו של נונו טבארס, מגינה הפורטוגלי של ארסנל, שיצטרף לקבוצת התחתית מהפרמיירליג תמורת מיליון ליש"ט עם אופציית רכישה בגובה 12 מיליון ליש"ט. בנוסף לטבארס, גם מישי בטשואיי בדרך לחתום מפנרבחצ'ה בקבוצה האנגלית.

* אחרי שרומלו לוקאקו נחת באיטליה לקראת חתימה ברומא, הג'אלורוסי בדרך להחתים שחקן פרמיירליג נוסף בדמותו של הוגו לוריס. השוער בן ה-36 יעזוב את טוטנהאם וצפוי לשחק פעם נוספת תחת ז'וזה מוריניו.

שחקן צ'לסי, מארק קוקורייה. רויטרס
בדרך ליונייטד. קוקורייה/רויטרס

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

* אחרי שעזב את מנצ'סטר יונייטד, מייסון גרינווד בדרך לבשיקטאש. שחקן הכנף האנגלי החל בשיחות מול מועדון הפאר הטורקי.

* מילאן פנתה לפורטו במטרה לרכוש את מהדי טארמי עד תום חלון ההעברות שיהיה בשישי בלילה.

* פעם הרכש הבריטי היקר בתולדות הפרמיירליג, ועכשיו אנדי קארול של רידינג בדרך לאמיין מהליגה השנייה בצרפת.

* נת'ניאל פיליפס, בלם ליברפול, על סף מעבר לסלטיק בהשאלה עד תום העונה.

* פביאן רידר, קשר יאנג בויז ששיחק נגד מכבי חיפה אתמול, הגיע במטוס פרטי לצרפת לקראת מעברו לראן.

* מרגים ברישה יחתום בסופו של דבר בהופנהיים, שתשאל עבורו כ-14 מיליון יורו לאוגסבורג.

* ברנלי נמצאת במו"מ מתקדם עם לסטר סיטי בניסיון להחתים את החלוץ הזמבי פטסון דאקה. נראה כי הוא יעבור בהשאלה עם אופציית רכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully