וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם: "שום דבר לא הולך להשתוות למה שחוויתי באולימפיאדה"

החוויה השונה כמאמנת, השלמת המדליה החסרה, הלו"ז הצפוף, היורשת והקמפיין עם דני אבדיה. צפו בריאיון עם לינוי אשרם בתכנית "דריבל"

לינוי אשרם בריאיון בתכנית "דריבל"/עריכה: זיו שטיינר

בין שלל הנושאים עליהם דנו בתכנית "דריבל, שוחח הפאנל גם עם לינוי אשרם, האלופה האולימפית מטוקיו שכיום נמצאת בצוות האימון של נבחרת ההתעמלות האומנותית שזכתה בזהב באליפות העולם.

ממתחם האליפות בוולנסיה, אמרה אשרם: "הייתה חוויה, נהניתי מכל רגע. לא ציפינו בכלל, גם לזהב קבוצתי וגם שהמתעמלת האישית שלנו תזכה במדליית ארד. כל מה שהלך באליפות העולם הזה היה מטורף, באמת. אני ממש מרגישה שלמה עם המעבר, זו המדליה היחידה שלא זכיתי בה ודרך הבנות הצלחתי לחוות את זה. הן עובדות קשה ועושות את כל מה שהן יכולות".

על התחושה כמאמנת: "שום דבר לא הולך להשתוות למה שחוויתי באולימפיאדה, אי אפשר להסביר את זה. רק ספורטאי שהיה במעמד הזה והמאמן שלו יכול להבין. אפשר לחוות עוד התרגשויות ועוד רגעים כאלה, אבל שום דבר לא משתווה למה שהיה לי אז".

על החיים כספורטאית לשעבר: "יש לי לו"ז מאוד עמוס, בין אם לאמן או ללמוד. אני גם עושה הרצאות ועוברת ממקום למקום בארץ. הלו"ז לא פחות עמוס ממה שהיה כשהתחריתי".

האזינו לפרק המלא

"דריבל" היא תוכנית בהנחיית לירון שרון, העוסקת בענייני היום, בהשתתפות כתבי וואלה! ספורט. היא משודרת אונליין ובערוץ וואלה! פלוס, כשניתן להורידה גם להאזנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully