וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעבר ממכבי תל אביב הושלם: שחר פיבן חתם בהפועל ירושלים

29.8.2023 / 16:55

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הבלם קיבל מספר רב של הצעות, אבל בחר לחתום לשנתיים אצל האדומים מהבירה, בעיקר בגלל זיו אריה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:4 על מ.ס. אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל/ספורט1

עסקת העברתו של שחר פיבן ממכבי תל אביב להפועל ירושלים הושלמה והבלם חתם היום (שלישי) על חוזה לשנתיים באמצעות סוכנו אבי נמני. בעסקה עליה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, תזכה מכבי תל אביב לבונוסים עתידיים אם הפועל ירושלים תשחק באירופה ויהיו למכבי תל אביב אחוזים ממכירה עתידית של השחקן בן ה-27.

פיבן לא ייפגע בשכרו ביחס לחוזה שהיה לו העונה במכבי תל אביב. הוא שימש באחרונה כמגן ימני מחליף במכבי תל אביב, רובי קין לא חשב שהוא מתאים להיות בלם, אבל הוא רצה לשחק כמרכז ההגנה ולכן ביקש לעזוב באופן מיידי. במהלך הקיץ קיבל מספר רב של הצעות, אבל בחר בהפועל ירושלים בעיקר בגלל זיו אריה.

לאחר החתימה אמר: "בחרתי להצטרף למועדון המיוחד הזה כדי להיות חלק מהפרויקט שנבנה בשנים האחרונות, ועושה כל עונה צעד קדימה. וזו גם השאיפה שלי העונה: לעשות עוד צעד עם הפועל ירושלים. ראיתי את האוהדים המיוחדים של הקבוצה תומכים גם ברגעים קשים והתרשמתי מאוד. מקווה שנדע בעיקר שמחות ביחד!".

שחר פיבן, הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
תחנה חדשה. שחר פיבן באדום/אתר רשמי, הפועל ירושלים

פיבן גדל במכבי תל אביב ואחרי הזכייה באליפות עם קבוצת הנוער יצא בקיץ 2015 להשאלה בבית"ר תל אביב רמלה מהלאומית, במדיה שיחק במשך שנתיים וחצי. בינואר 2018 הושאל למ.ס. אשדוד וערך 14 הופעות בליגת העל, שבעקבותיהן הוחזר למכבי תל אביב וחתם על חוזה חדש לשלוש שנים. עם הצהובים זכה בשתי אליפויות ובגביע המדינה, בתווך האריך את חוזהו וכבש שער אחד. בנובמבר 2021 גם זומן לראשונה לסגל נבחרת ישראל, אך לא זכה לרשום בכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully