וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל המנהלת שלומי פרי הודיע על עזיבתו. מוני ברוש יחליפו?

"תחושת מיצוי" הביאה לסיום דרכו של מי ששימש בתפקיד מזה שלוש שנים: "אישאר בתפקיד עד שיימצא מחליף ותושלם החפיפה". היועץ החיצוני מטעם שטיינברג מועמד מוביל

תקציר ההפסד 88:86 נגד לטביה, שהדיח את צרפת מאליפות העולם בכדורסל/AP

שלומי פרי הודיע היום (שלישי) על עזיבתו את תפקיד מנכ"ל מנהלת ליגת העל בכדורסל. המנהלת תפעל על מנת לאתר מחליף במהרה, כשהעזיבה מגיעה פחות משנה אחרי מינויו של ארי שטיינברג ליו"ר. בתקופה האחרונה משמש מוני ברוש כיועץ חיצוני למנהלת הליגה ועל פי גורמים שונים, נחשב לאחד המועמדים המובילים להחליף את פרי.

"לאחר כ-15 שנים במנהלת ושלוש שנים וחצי כמנכ"ל הודעתי אתמול ליו"ר המנהלת ארי שטינברג על רצוני לעזוב את תפקידי ואת המנהלת בשל תחושת מיצוי", כתב פרי. "אישאר בתפקיד עד שיימצא מחליף ותושלם החפיפה.

"אני גאה בדרך שעשיתי בכדורסל מאוהד שרוף באולם הפחים, לאיש סטטיסטיקה ועוזר שדר בערוץ הספורט, מקים ועורך אתר ספסל, עורך אתר המנהלת, סמנכ"ל תקשורת במנהלת ומנכ"ל. נתתי את הנשמה לכדורסל הישראלי ואמשיך לעשות זאת בעתיד. תודה רבה לכם אנשי התקשורת על החברות והתמיכה לאורך השנים וגם על הביקורות מהן למדתי. שתהיה עונה גדולה".

שלומי פרי מ"מ מנכ"ל מנהלת הכדורסל. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
יתחיל פרק חדש. פרי/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

האזינו: אהרל'ה ויסברג על השינויים במנהלת

פרי הוסיף וכתב: "תודה גדולה לאבנר קופל שהביא אותי למנהלת, לעדלי מרכוס שלימד אותי המון, לשמואל פרנקל שהאמין בי, ולארי שטיינברג שלו אני מאחל להצעיד את הליגה הכי גבוה שאפשר, לחגי אשלגי היועץ המשפטי האדיר ששמר עלי מכל פגע. תודה לכל יושבי ראש הקבוצות שעשו לי את המוות אבל גם היו שותפי אמת לאהבת הענף, לכל ספקי המנהלת המעולים, לכל אנשי הקבוצות, השחקנים, האוהדים ובעיקר לחבריי לצוות המנהלת ששותפים איתי לעשייה ולחוויות שלא אשכח".

יו"ר המנהלת, ארי שטינברג מסר: "אני רוצה להודות לשלומי פרי על כל השנים הרבות שנתן ועשה למען הכדורסל הישראלי. שלומי הוא איש כדורסל בכל רמ"ח איבריו שהעניק מהידע והאהבה הגדולה שלו לענף כולו ולליגה בפרט בשלל התפקידים שעשה לאורך השנים. שלומי היקר תודה רבה על העבודה המאומצת והמסירות. הכדורסל הישראלי חייב לך המון. עלה והצלחכב".

  • עוד באותו נושא:
  • שלומי פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully