וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק לחוד: בית"ר ירושלים הודיעה על צירוף מיירון ג'ורג'

29.8.2023 / 13:32

החלוץ הקוסטה ריקני בן ה-29 כבש אשתקד שישה שערים בפו מהליגה השנייה בצרפת. סיכם לשנתיים ויעבה את החלק הקדמי. המועדון לדין בעקבות החולצות "דין לבית"ר ודין לשאר"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

בית"ר ירושלים פתחה אמש (שני) את העונה עם הפסד 2:1 להפועל חיפה, בסגל חסר מאוד. היום המשיכה הקבוצה מהבירה בניסיונות החיזוק שלה, כשהודיעה על צירופו של החלוץ הקוסטה ריקני מיירון ג'ורג' שסיכם לשנתיים. מדובר בזר השלישי שנוחת בירושלים בקיץ הזה, אחרי דני הוצ'קו ובארניי קאבלה.

ג'ורג' בן ה-29 עזב את פו מהליגה השניה בצרפת, לאחר ששותף העונה בארבעה משחקים של הקבוצה והספיק לכבוש שער אחד. בעונה החולפת הוא כבש שישה שערים ב-10 הופעות בליגה כאשר לפני כן הוא שיחק בלוזאן השוויצרית. בנבחרת קוסטה ריקה יש לו 13 הופעות ושער אחד.

מיירון ג'ורג', חלוץ בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
חיזוק לחוד. ג'ורג'/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

"אנחנו עובדים על זה", אמר אמש אבוקסיס בהתייחסו לחיזוק החלק הקדמי. "יש כמה מועמדים שאני מקווה שלא יברחו לנו בשנייה האחרונה. מקווה שלפחות שלושה שחקנים יצטרפו בימים הקרובים". במועדון ממשיכים לחכות להתפתחויות בגזרת איסמעילה סורו מסלטיק ואורי דהן ממכבי חיפה

אגב, היום תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את בית"ר ירושלים לדין בעקבות חולצות המחאה "דין לבית"ר ודין לשאר". הקבוצה גם תעמוד לדין בעקבות השלכת חפצים על ידי אוהדיה במשחק נגד הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully