וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "מקווה שלפחות שלושה שחקנים יצטרפו השבוע"

מאמן בית"ר ירושלים לאחר ההפסד להפועל חיפה: "שיחקנו בלי החלוץ הראשון ועם שחקן מהנוער ועדיין היו דקות מצוינות". רוני לוי על בוגנים: "הוא ילד נהדר עם המון עוצמות, כשהוא יבין את המשחק טוב יותר ויתבגר אתם תראו משהו מיוחד"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

בית"ר ירושלים עברה שני קייצים מאוד סוערים, אבל אם בעונה שעברה היא הגיעה לא מוכנה לליגת העל מכיוון שעתיד המועדון היה לוט בערפל עד אשר ברק אברמוב רכש אותו מידי משה חוגג, לעונת 2023/24 בית"ר הגיעה לא מוכנה על אף שסכנה קיומית כבר לא ריחפה מעל המועדון ואחרי ששיחקה באלוף האלופים ובמוקדמות הקונפרנס ליג, שם הודחה על ידי פאוק סלוניקי היוונית בתום דרמה גדולה.

הערב (שני) מול הפועל חיפה במחזור הפתיחה של הליגה, במשחק רדיוס שהיא אירחה באצטדיון בלומפילד, הפסידה בית"ר ירושלים 2:1 ונותרה במקום האחרון עם מינוס של ארבע נקודות זכר לאירועי גמר גביע המדינה, בעוד הפועל חיפה, חרף המתח הרב ששרר בין הבעלים יואב כץ למאמן רוני לוי בחודש האחרון, השלימה מהפך והחלה את העונה עם ניצחון יוקרתי שבוודאי יצליח להוריד את מפלס הלחץ.

לאחר ההפסד הדמטי אמר יוסי אבוקסיס: "עשינו עבירה טיפשית במרכז המגרש ולא ניצלנו מצבים נייחים - ככה מאבדים משחק. היו לנו כמה החמצות גדולות ולא שמרנו טוב, לא היינו מרוכזים. אני חושב ששיחקנו מצוין בהרבה דקות. שיחקנו בלי החלוץ הראשון שלנו, עם שחקן מהנוער שעשה עבודה טובה ועדיין שיחקנו יוצא מן הכלל. היה חסר קילר שיסיים את זה כמו שצריך. בסוף יוצאים מאוכזבים".

על חיזוק להתקפה: "אנחנו עובדים על זה. יש כמה מועמדים שאני מקווה שלא יברחו לנו בשנייה האחרונה. מקווה שלפחות שלושה שחקנים יצטרפו בימים הקרובים".

יוסי אבוקסיס בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הרכש יגיע עוד השבוע? אבוקסיס/ברני ארדוב

אבוקסיס גם נשאל על כך שבית"ר אחרונה בטבלה עם מינוס ארבע נקודות:: "להתחיל ממינוס 4 זה מאכזב מאוד. אני רוצה לדבר על המשחק שרואים. מבחינת כדורגל זה ספורט שאתה יכול להיות טוב יותר ולהפסיד וזה מה שקרה היום. השחקנים שלנו נתנו הכל, חוסר ריכוז לקח לנו את המשחק".

אוראל דגני על המהפך וההפסד: "הגענו למספיק הזדמנויות במחצית הראשונה, אבל לא הצלחנו להבקיע. הפועל חיפה נשארה במשחק והשער המהיר במחצית השנייה איבד לנו את זה, חבל".

על החוסר בשחקן הכרעה: "בכדורגל כשאתה לא מבקיע אתה יכול לספוג. לא היינו צריכים להפסיד את המשחק הזה, היינו חייבים לפחות להוציא כאן נקודה. יש שחקנים שלא משתלבים מסיבות כלשהן. אנחנו עם ארבעה זרים פחות משנה שעברה ורואים שזה חסר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רוני לוי מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
"מילה טובה לשחקנים שלא ויתרו עד הסוף". רוני לוי/ברני ארדוב

בצד המנצח אמר המאמן רוני לוי: "לחזור מפיגור ומול הקהל של בית"ר שדחף חזק מאוד זה נהדר. השחקנים נתנו סיבות לקהל שלנו לשמוח. הסגל שלנו עבר שינוי משמעותי. הרבה שחקנים חדשים מאוד - להתחבר למאמן ולשחקנים הקיימים זה לא פשוט. אין קוסמים בעניין הזה, צריך זמן. זקוקים לזמן ולשקט ואני אהיה מרוצה מהקבוצה".

עוד אמר לוי: "עברנו קיץ מאוד קשה. עזבו שחקנים מצויינים שהיינו צריכים לעשות את השינוי הזה. השחקנים פה צריכים עכשיו 'להכיר על עיוור'. יש שחקנים צעירים שנכנסים ועושים עבודה טובה. איתי בוגנים? הוא ילד נהדר עם המון עוצמות. לפעמים לשחקנים צעירים כאלה זה עניין של שנה, שנתיים והוא יהיה שחקן יוצא מן הכלל. שמח על הניצחון".

לדבריו הוסיף גיא מלמד שחגג את שער הליגה הראשון שלו בהפועל חיפה: "אנחנו באמת שמחים. הראינו אופי מעולה וחזרנו, למרות שפסלו לנו גול. אני חושב שזאת התחלה מדהימה לעונה. רק להמשיך ככה למכבי פתח תקוה בבית בשבת, מצפים לראות את הקהל שהיה היום, ואפילו יותר, בסמי עופר. מי הבקיע את השוויון? זה לא משנה לי מי הבקיע - בוגנים או אני - באהבה שיהיה לבוגנים או לי, העיקר שלוש הנקודות. רוצים להציג כדורגל יפה ואני מאוד אופטימי. יש פה שילוב של ניסיון ושחקנים צעירים ורעבים. רוני הוא דמות על הקווים. פלייאוף עליון? כן, זאת המטרה".

רועי ריינשרייבר שופט. ברני ארדוב
הדברים עבדו לאט מאוד בצוות השיפוט. ריינשרייבר/ברני ארדוב

רועי ריינשרייבר על קבלת ההחלטות האיטית של צוות השיפוט ומערכת ה-VAR הערב: "לא הגיעו מספיק מצלמות למשחק. בניגוד למינימום שהמנהלת סיכמה על 8 מצלמות, היו רק 5 מצלמות. ברגע שצריך היה למתוח קווים לבדוק נבדל, לא הייתה אפשרות לבדוק את זה כמו שצריך ולמצוא 'ראיית זהב' לכך. התרענו לפני תחילת המשחק לאיגוד השופטים, פנו למנהלת. בעקבות מיעוט, נאלצנו לקבל החלטות כאלה ובגלל זה לא עבדנו מספיק מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully