וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויטמן לקראת אליפות אירופה: "לא מתכוונים לתת יותר מדי כבוד"

הליברו של נבחרת ישראל סיפר לפני משחק הפתיחה נגד יוון (20:00, ספורט4): "קיבלנו בית לא פשוט בכלל, אבל יש לנו מה למכור"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.8/ספורט1

אליפות אירופה בכדורעף לגברים תיפתח הערב בתל אביב (שלישי, 20:00, ספורט4) כאשר נבחרת ישראל תשחק מול נבחרת יוון.

רגע לפני האליפות, מספר הליברו של הנבחרת והאיש עם השם הכי מיוחד בכחול לבן, אומרי רויטמן על ההתרגשות שלפני: "זו במה שלא הייתה בכדורעף בישראלי למעלה מ-50 שנה ובטח לא כשמארחים בארץ. כגודל הבמה גודל ההתרגשות, הנבחרת שלנו ברובה מורכבת מחבר'ה צעירים וגם החבר'ה היותר מנוסים לא עמדו בטורניר מסוג כזה, כך שהריגוש הוא עצום ומרגש".

אומרי רויטמן, שחקן מכבי תל אביב בכדורעף. לילך וייס,
"אנשים מחוץ לספורט המקצועני לא יבינו מה עובר עלינו"/לילך וייס

רויטמן, שמסביר כי הוריו הם אלו שחשבו על השם "אומרי" שמשמעותו "אמירה שלי", סיפר על החיבור בין שחקני הנבחרת: "זה מטורף, אנשים מחוץ לספורט המקצועני לא יבינו את מה שהשחקנים והצוות המקצועי עוברים במהלך ההכנה, אם זה דינמיקות רגשיות ומקצועיות, הצופים מהצד רואים את ההופעה בשלמותה ופחות מודעים לדרך הקשה, ובנקודה הזאת אני חייב לציין את הצוות המדהים שהביא אותנו השחקנים לנקודת השיא הזאת, ההנהלה, הפיזיותרפיסטים ובראש הפירמידה המאמנים שבראשם איתמר שטיין. איתמר מאמן מיוחד מאוד, הוא הצליח להדביק אותנו לנבחרת אחת מגובשת ומאוזנת מכל הבחינות. הוא הצליח להביא את השיטת משחק הייחודית שלו ולהטמיע בכדורעף הישראלי! ועל זה מגיע לו שאפו ענק".

האם אפשר לעלות מהבית: "השנה קיבלנו בית לא פשוט בכלל, כל הנבחרות הן נבחרות יותר מנוסות מאיתנו ואנחנו מודעים לזה, אבל אנחנו כישראלים לא מתכוונים לתת יותר מדי כבוד ויש לנו הרבה מה למכור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
אומרי רויטמן. יחצ,
הצטרף הקיץ למכבי תל אביב. רויטמן/יחצ

למרות גילו הצעיר, עבור רויטמן בן ה-24, שעבר הקיץ למכבי תל אביב, זה כבר קמפיין רביעי בנבחרת, וגם הוא מודה שהפעם זה סיפור אחר לגמרי: "לא אשקר יש הרגשה אחרת וכולנו מרגישים זאת. גודל האירוע הוא מטורף, ההשקעה היא לא נורמאלית, הנבחרות שהגיעו לארץ הן הנבחרות באמת בטופ עולמי, שחקנים בשווי מליונים כמו למשל הנבחרת הצרפתית שהיא האלופה האולימפית. אבל שוב, כמו שאמרתי אנחנו לא נותנים כבוד מיוחד לאף אחד, אנחנו באים לנצח ושום דבר אחר לא משנה. במיוחד כשזה בארץ עם הקהל הביתי שלנו וזה מה שהופך את החוויה למיוחד פי כמה. אני חייב לומר שהקהל הוא הכוח שלנו, הוא המנוע, בסופו של דבר אנחנו ספורטאים ואנחנו באים להופיע מול אנשים. אני סומך על הקהל הישראלי שיגיע וייתן לנו את הדחיפה שאנחנו זקוקים לה כי הולך להיות פה משהו ענק".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully