וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "בכל קבוצה היו ציפיות גבוהות בגלל העבר שלי, זה הקשה"

שחקן מכבי פ"ת נזכר בתחילת דרכו בצ'לסי ("הכל קרה מהר, זה קצת הלחיץ") וסיפר על ההצעה שדחה מאייאקס: "העדפתי את אספניול"

צפו בשערים: מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים 1:1/ספורט1

כשעלה לקבוצה הבוגרת של צ'לסי בתחילת 2007, סומן בן שהר ככישרון גדול גם בקנה מידה עולמי. בסופו של דבר קריירה שלו התקשתה לעמוד בציפיות הגבוהות, אך חלוץ מכבי פתח תקוה בהווה לא מתחרט על דבר.

בריאיון שהעניק לתקשורת ההולנדית היום (שלישי), נזכר שהר בתחילת דרכו בקבוצת הפאר הלונדונית. "הכל היה נהדר בחודשים הראשונים", אמר. "רגע אחד הייתי בישראל, ורגע אחר כך בסטמפורד ברידג'. הכל קרה כל כך מהר, לפתע ערכתי הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת. זה קצת הלחיץ אותי, אבל שמחתי לקחת את הצעדים הללו".

את הופעת הבכורה שלו בבלוז רשם בגביע האנגלי, ובסך הכל שיחק חמש פעמים בקבוצה הבוגרת של צ'לסי. "הסתכלתי בהערצה על השחקנים איתם התאמנתי", אמר. "שמתי לב שגם אני יכול לכבוש ולבשל, וזה הפך לנורמלי. להתאמן איתם גרם למשחק להפוך עוד יותר קל, בכל פעם שרצתי קיבלתי כדור מושלם, כך שכבשתי הרבה באימונים".

בן שהר במדי צ'לסי. Phil Cole, GettyImages
היו ימים. שהר בצ'לסי/GettyImages, Phil Cole

על מערכת היחסים עם מאמנו באותה תקופה ז'וזה מוריניו סיפר: "אחרי הדקות הראשונות שלו, הוא לקח אותי הצידה ואמר לי שמעכשיו אני שחקן פרמיירליג. מאותו רגע, כולם הסתכלו עלי עם ציפיות אחרות. בהמשך הקריירה זה קצת הקשה עלי, לכל קבוצה היו ממני ציפיות גבוהות מאוד בגלל העבר שלי".

אחת מהקבוצות אליהן הושאל שהר אחרי צ'לסי היתה דה חראפסשאפ, שם הציג יכולת גבוהה, חרף ירידת ליגה. בסיום אותה, כך חשף, היתה לו הצעה מאייאקס - אך הוא העדיף את אספניול: "אייאקס התעניינה, אבל הליגה הספרדית אולי היתה החזקה ביותר בעולם. זה מאוד עניין אותי. חוץ מזה, ברצלונה עיר יפה מאוד ואספניול הגישה הצעה טובה יותר מבחינה כלכלית".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

על החזרה לישראל והעתיד אמר: "קיבלתי הצעה נהדרת מהפועל באר שבע. זו היתה בחירה קשה, אבל אני לא מתחרט. זכיתי איתה בשלוש אליפויות. כרגע אני מתמקד רק בהווה, יש לנו במכבי פתח תקוה חבורה צעירה ומוכשרת ואני מקווה שנסיים בטופ 6. כשאפרוש, ארצה להקים בית ספר לכדורגל על שמי, שם אוכל לעזור לשחקנים צעירים להתפתח. זה יהיה גם נחמד אם אוכל לעבוד שוב עם צ'לסי, שם הכל התחיל".

  • עוד באותו נושא:
  • בן שהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully