וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 שנים לבית"ר נורדיה: "חלק בלתי נפרד מהעיר"

כ-350 איש השתתפו בערב הגאלה המסורתי של מועדון האוהדים בית"ר נורדיה ירושלים שנערך במוזיאון הסובלנות בבירה, לציון 10 שנים להקמת המועדון, העלייה לליגה א' ולקראת פתיחת העונה החדשה

ותיקי בית"ר ירושלים. יחצ,
ותיקי בית"ר ירושלים/יחצ

מועדון האוהדים בית"ר נורדיה ירושלים ערך אמש (ב', 28.8.23) את ערב הגאלה המסורתי לציון 10 שנים להקמתו, העלייה לליגה א' ולפתיחת עונת המשחקים 2023/4. האירוע החגיגי, שהתקיים במוזיאון הסובלנות במרכז ירושלים, עמד השנה בסימן הפעילות החברתית הענפה של נורדיה למען הקהילה בירושלים. יצוין, כי בית"ר נורדיה הינו מועדון אוהדים המתקיים ונתמך על ידי תרומות כספיות ובסיוע כלכלי מצד הקהילה העסקית הירושלמית.

כ-350 אורחים הגיעו לערב הגאלה ובניהם ראש העיר ירושלים משה ליאון, בכירי עיריית ירושלים, שחקני העבר של בית"ר ירושלים יוסי מזרחי, איציק ג'אנו, חנן אזולאי וויקטור לוי, המנהל המיתולוגי של בית"ר אברהם לוי , כוכב העבר הירושלמי מישל דיין, הג'ודוקא הישראלית תמנע נלסון-לוי, אנשי עסקים, ספונסרים, חברי עמותת בית"ר נורדיה, נציגי ארגונים ועמותות חברתיות כדוגמת שלוה, קשר עין ,ערכים בספורט, ורועי זיו והחברים בקהילה וכן מאמן הקבוצה הבוגרת שעלתה בסיום העונה שעברה לליגה א', אהוד כחילה, המנהל המקצועי משה בן ארוש, שחקני הקבוצה, שחקני מחלקות הנוער והילדים ואורחים נוספים. את ערב הגאלה הפיקה חברת אלטרנטיבה 1.

ג'קי לוי, הנחה את הערב החגיגי, שנפתח בקבלת פנים ייחודית שהייתה על טהרת הטעמים והריחות הירושלמיים משוק מחנה יהודה, ובסרטון מרגש על מועדון האוהדים הבית"רי ועל פעילותו הרבה למען הקהילה בבירה. במהלך הערב, נאמו ראש העיר משה ליאון, יו"ר עמותת בית"ר נורדיה מומי דהן וכן נשיא ומייסד ארגון 'שלוה' קלמן סמואלס, שסיפר על הפרויקט המשותף והמצליח בין נורדיה ושלוה במסגרתו הוקמו קבוצות כדורגל של נערים וילדים עם צרכים מיוחדים, שאחת מהן אף עלתה על הבמה וקיבלה תשורות הוקרה.

כמו-כן, הנהלת בית"ר נורדיה הקדישה חלק בערב לזכרו של שחקן העבר של בית"ר והפועל ירושלים רונן שוויג ז"ל, שנפטר בשבוע שעבר והוא בן 54 בלבד. היו"ר מומי דהן הודיע במהלך האירוע, כי נורדיה תנציח את זכרו ופועלו של שוויג ז"ל כבר מעכשיו, כאשר בית הספר לכדורגל של המועדון בשכונת הר-חומה ייקרא על שמו.

בחלק האומנותי של הערב כיכבו רמי דנוך ממקימי להקת צלילי העוּד עם מחרוזת בית"רית משנות ה-70 וג'קי מייקה עם שיר האליפות המפורסם של בית"ר. את הערב חתם שימי תבורי במופע נוסטלגי מרגש.

מימין אלי דנון, ראש העיר משה ליאון ומומי דהן. יחצ,
מימין אלי דנון, ראש העיר משה ליאון ומומי דהן/יחצ

משה ליאון, ראש העיר ירושלים:" הספורט בירושלים נמצא בתנופה מתמדת ואנו ממשיכים כל העת להשקיע משאבים רבים בהקמת מתקני ספורט ברחבי העיר לרווחת התושבים ובשדרוג משמעותי של המתקנים הקיימים לטובת קבוצות הספורט הייצוגיות של העיר. בית"ר נורדיה ירושלים מבטאת הלכה למעשה את הקשר האמיתי בין ספורט הישגי, ערכים וקהילה בירושלים. אני מאחל לנורדיה ולכל הקבוצות הירושלמיות עונה מוצלחת עם הרבה ניצחונות והישגים".

מומי דהן, יו"ר עמותת בית"ר נורדיה ירושלים:" מועדון האוהדים בית"ר נורדיה הפך בעשור האחרון לחלק בלתי נפרד מהעיר ירושלים, המפעיל בנוסף לקבוצה הבוגרת, מחלקת נוער מהגדולות בעיר עם כ-700 ילדים. בבסיס חזון המועדון שלנו עומד הרצון לשנות ולהטמיע בקרב בני הנוער וילדי ירושלים ערכים של הגינות ,עזרה לזולת ומיגור האלימות והגזענות בספורט ובכלל, וזאת לצד השאיפה למצוינות ולהישגיות. לקראת פתיחת העונה החדשה אנו שמחים לצרף את מוזיאון הסובלנות למשפחת בית"ר נורדיה ירושלים, כספונסר הראשי של מחלקות הנוער. מוזיאון הסובלנות מהווה שותף אמיתי וטבעי עבורנו וישמש כבית של ערכים לחיים עבור ילדי המועדון".

קלמן סמואלס, נשיא ומייסד ארגון 'שלוה': "בכל שנה זה מרגש מחדש לראות את קבוצות נורדיה-שלוה משחקות ואת הילדים והנערים עושים את מה שהם אוהבים ותוך כדי מתקדמים, לומדים, מתמקצעים ומקבלים כלים לחיים דרך הספורט. תודה גדולה לבית"ר נורדיה, ולכל השותפים על השותפות והערכים המשותפים שמצעידים את ילדי שלוה קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully