וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון גולדברג: "ליגת האלופות יושבת לי בראש, באים מאוד חיוביים"

בלם מכבי חיפה מוכן לגומלין מול יאנג בויז: "יהיה מאוד קשה, הקהל הוא עוד שחקן בשבילנו". בשוויץ משוכנעים: "הגיע הזמן לנצח" (22:00)

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה מקווה לעשות היסטוריה הערב (שלישי, 22:00) ולהפוך לקבוצה הישראלית הראשונה שמעפילה לשלב הבתים היוקרתי של ליגת אלופות שנתיים רצופות, אבל מצפה לה משוכה גבוהה לעבור בדמות יאנג בויז ברן, אלופת שוויץ שהעבירה את ההכרעה למגרשה הסינתטי שלה עם 0:0 בשבוע שעבר בכרמל.

"ידענו שיהיה צמד משחקים מאוד קשים, אחד חווינו בסמי עופר עם הרבה דברים חיוביים שלקחנו איתנו", אמר שון גולדברג. "אנחנו באים לפה בכל הכוח. אנחנו רוצים לעשות את ההיסטוריה הזאת שוב פעם ולהגיע שוב לשלב הבתים. ברור שזה לא יהיה קל, אבל אנחנו באים חיוביים עם מטרה ברורה ומאוד רוצים לנצח את המשחק הזה".

הבלם נשאל על הזכרונות מהמסע האירופי אשתקד והודה: "מאז שנגמר זה יושב לי בראש, לא רק עכשיו. אני מאוד רוצה שנמשיך את החלום הזה. יהיה משחק מאוד קשה, מאוד אגרסיבי, אנחנו באים מוכנים ונבוא לנצח".

על הקהל הירוק ששב למשחקי החוץ אחרי שני משחקי רדיוס אמר: "כיף גדול שהם שבו להיות איתנו גם בחו"ל, הם עוד שחקן בשבילנו. אמנם זה רק 2,000, אבל אני בטוח שישמעו וירגישו אותם".

שון גולדברג מכבי חיפה לצד משאק איליה יאנג בויז. מאור אלקסלסי
רגע האמת. גולדברג/מאור אלקסלסי

לא רק בישראל מעניקים חשיבות לפן הכלכלי שבסיפור ההעפלה לשלב הבתים. "משחק על 30 מיליון פרנק שוויצרי", נכתב הבוקר בתקשורת השוויצרית, "יש התרגשות בעיר והאצטדיון צפוי להיות מלא. הקבוצה רוצה לנצל את היתרון שיהיה לה בשל כר הדשא המלאכותי וזה לא מקרי שהיא מעל שנה בלתי מנוצחת בביתה. הניצחונות על טוטנהאם של גארת' בייל, יובנטוס עם כריסטיאנו רונאלדו וגם מנצ'סטר יונייטד עם כריסטיאנו רונאלדו אלו משחקים שעדיין בראש של כולם". אגב, ההפסד האחרון היה לאנדרלכט בפלייאוף הקונפרנס ליג בעונה שעברה, אבל השוויצרים ניצחו בגומלין בבלגיה והודחו בתום דו קרב פנדלים.

עוד נכתב בשוויץ: "למכבי חיפה הייתה הזדמנות אחת בלבד במשחק הבית, משחק ההגנה של יאנג בויז היה ברמה הכי גבוהה שיש וזו הוכחה נוספת לכך שהיא הפייבוריטית להעפיל. עכשיו עליה לסיים את העבודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני יאנג בויז. מאור אלקסלסי
"הגיע הזמן לסיים את העבודה". יאנג בויז/מאור אלקסלסי

אגב, בשוויץ מאשרים שפביאן רידר צפוי לעזוב את יאנג בויז אחרי המשחק נגד מכבי חיפה בעסקה שתהפוך אותו לשוויצרי השלישי הכי יקר שיוצא מהליגה המקומית: ראן הצרפתית צפויה לשלם עבורו קרוב ל-20 מיליון יורו, הכי הרבה תמורת שחקן שוויצרי שיוצא מהליגה המקומית אחרי בריל אמבולו (מבאזל לשאלקה תמורת 26.5 מיליון יורו) ומנואל אקנג'י (מבאזל לדורטמונד עבור 21.5 מיליון יורו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully