וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שאלתי: 'איפה שיקול הדעת'. גרינפלד השיב: 'עושה הצגה בשביל ג'קי?'"

29.8.2023 / 9:11

מ.ס. אשדוד משוכנעת שקופחה מול מכבי תל אביב. אלי לוי חשף את השיחה עם השופט הרביעי: "זו תגובה מכבדת?" באיגוד השופטים הכחישו: "לא משקף את בלשון המעטה את השיח שהתקיים"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:4 על מ.ס. אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל/ספורט1

במ.ס. אשדוד משוכנעים שקופחו שלשום (ראשון) במשחק מול מכבי תל אביב על ידי צוות השיפוט באיצטדיון בלומפילד. במועדון שהפסיד 4:1 מצביעים על השער הראשון שכבש ערן זהבי ומראים כי חלוץ מכבי תל אביב ביצע עבירה ברורה על טימותי אוואני בלם אשדוד בתחילת המהלך שהוביל לבישול של מילסון לסקורר הוותיק. בקבוצה מעיר הנמל משוכנעים ששופט המסך היה צריך לקרוא לשופט המרכזי גל לייבוביץ' ולהמליץ על פסילת השער. אוואני התלונן כי נעברה עליו עבירה, אבל לא זכה להתייחסות שרצה.

הטענה היותר משמעותית באשדוד היא בעניין הכרטיס האדום ששלף לייבוביץ' למגן מונטארי קמהאני. באשדוד מציינים כי הכרטיס הצהוב הראשון של לייבוביץ' לקמהאני היה מוטעה ולטענתם מי שהיה צריך לספוג אותו היה בכלל אריאל הרוש. על הכרטיס הצהוב השני שהוביל להרחקת קמהאני המליץ השופט הרביעי אוראל גרינפלד ומכאן התפתח דין ודברים בין מאמן אשדוד אלי לוי לבין גרינפלד. "פניתי לאוראל ואמרתי: 'היכן שיקול הדעת שלכם. זה לא פאול לצהוב וגם כך אנחנו כבר בפיגור 0:4. לא היה מקום להפעיל שיקול דעת ולא להוציא לשחקן כרטיס אדום?' אוראל הפתיע אותי מאוד בתגובה שלו וצעק לכיווני: 'מה, אתה עושה הצגה בשביל ג'קי?' כל הזמן מדברים איתנו על זה שצריך לייצר שיח מכבד בין שופטים למאמנים ואנחנו מקבלים צהובים כשאנחנו לא מכבדים. זו תגובה מכבדת?".

לוי סיפר עוד כי לפני המשחק נכנס אליהם נציג מצוות השיפוט שאמר כי בדקה 28 תהיה הפסקה לשתייה בשל תנאי מזג האוויר. בסופו של דבר לא נרשמה ההפסקה עליה הכריז צוות השיפוט וכשביקש לדעת מדוע, לא ניתנה לו תשובה מניחה את הדעת.

אלי לוי מאמן מ.ס. אשדוד. אריאל שלום
הטונים עלו. אלי לוי/אריאל שלום

מאיגוד השופטים נמסר בתגובה: "תיאור הדברים לא משקף "בלשון המעטה" את השיח בין צוות השיפוט לספסל מ.ס. אשדוד. לגבי הפסקת השתיה הרי שלשופט יש שיקול דעת באם להפעיל את הפסקת המים פעם בכל מחצית בכפוף לכך שהטמפרטורה מעל ל-32 מעלות ו/או שהלחות יחד עם הטמפרטורה הגבוהה כזו שהפסקת שתיה הכרחית. בשום אופן לא הכרח - נאמר לאשדוד שככל שתהיה הפסקה היא תהיה לקראת הדקה ה-30 וזאת בהתאם להנחיות בנושא כאמור לעיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully